Kailin Ikiss | Mempercepatkan Ghairah Wanita Dan Hormon Ceria | Lebih Menarik

Kailin Ikiss | Mempercepatkan Ghairah Wanita Dan  Hormon Ceria | Lebih Menarik

Kailin iKiss Women Orgasmic Gel adalah produk dicipta khas untuk wanita mencapai kepuasan seks yang maksimum. Gunakan 5-8 titisan sebelum bersama dan kesannya akan membuatkan wanita berasa sangat ghairah dan ianya meningkatkan sensitiviti yang teramat pada klitoris wanita sekaligus memberikan orgasm maksimum dalam hubungan seks.






Mengandungi bahan-bahan semulajadi Merangsang rasa ghairah di bahagian faraj Membantu menaikkan ghairah serta membuatkan faraj banjir Membantu menyelesaikan masaalah isteri dingin Penggunaan jangka panjang boleh meningkatkan sensitiviti klitoris Tiada kesan sampingan Kandungan: Peg-8, Propylene Glycol, Hydroxypropylcellulose, Tocopherol, Niacin, Fragrance. Cara Penggunaan: Letakkan beberapa titis ke jari anda kemudian sapukan ke kawasan klitoris dan urut perlahan-lahan sehingga vagina anda basah kesedapan. Tambah titisan jika perlu. Gunakan di bahagian luaran sahaja. Kailin Women Orgasmic Gel boleh juga digunakan bersama gel pelincir yang lain. Setiap botol boleh digunakan sehingga 20 kali

Peringatan: Kailin Women Orgasmic Gel adalah untuk memberikan rangsangan dan hubungan seks yang lebih hebat. Berhenti menggunakannya jika terdapat alahan dan sila berjumpa doktor untuk mendapatkan nasihat jika perlu. Jauhkan dari Kanak-kanak.



CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Tesco Ampang,Giant Batu Caves,Melawati,Hiway Balakong,Tesco Puchong,Lrt Bangsar Angkasapuri,Semenyih,Shah Alam Berhampiran,Kota Damansara,Bukit Kiara,Sungai Buloh,Batangkali,Rawang,Bukit Beruntung,Bukit Sentosa,Segambut,Tasik Permaisuri,Saujana Impian Kajang,The Mines, Kuala Pilah, Nilai Pajam , Lekas Highway,Subang Jaya, Pandan Indah, Selayang, Jalan Ampang,Bangi, Bukit Bintang, Kampung Baru,Kipmart Senawang,Bandar Sunway,(Tol Ayer Keroh Melaka Untuk Kuantiti Yang Banyak Boleh Campur2)
(COD BERGANTUNG JENIS BARANG-KUANTITI-KESESUAIAN MASA-BOLEH SMS UNTUK DEAL-REKOMEN GUNA POSLAJU JIMAT KOS-JIMAT MASA)


Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit



1.Tawaran Istimewa Bankin RM119.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
  :CIMB-05150027172529
  :BSN/BANK RAKYAT

Tambah Poslaju  
Pos laju RM 7 Semenanjung
  Pos laju RM 10 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u/Cimb Clicks Dan Lain-lain Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin


2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call / Whatssap / Wechat : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :KAILIN IKISS


TERIMA KASIH KEPADA ANDA SEMUA

No comments:

Post a Comment