Spray Tahan Lama | UK/US Version | Melambatkan Ejakulasi | Lebih Mantap!

Spray Tahan Lama | UK/US Version | Melambatkan Ejakulasi | Lebih Mantap!
Maklumat Stud 100



STUD 100® adalah semburan pelambat ejakulasi untuk lelaki yang terunggul di dunia, diformulasi khusus untuk membantu melambatkan ejakulasi dan memperbaiki hubungan intim anda. Ia mengandungi Lidocaine 9.6% (w/w), anestetik topikal yang terkenal. Selain membantu mengurangkan simptom ejakulasi pramatang atau terlampau cepat, STUD 100® digunakan secara meluas oleh pasangan yang menginginkan hubungan seks yang lebih panjang dan lama.

STUD 100® diluluskan oleh pihak berkuasa kesihatan terkemuka di seluruh dunia dan dilesenkan untuk dijual tanpa memerlukan preskripsi. Ianya tidak mengandungi toksik, tidak berbau dan mesra ozon, dan boleh digunakan dengan kondom getah berjenama.

STUD 100® dijual di AS, UK dan di lebih 60 negara lain di seluruh dunia. Kajian klinikal terkawal dan ujian perubatan menunjukkan yang STUD 100® bertindak pantas, dan selamat serta berkesan. Selama lebih dari 25 tahun, para lelaki dan wanita telah berjaya mempertingkatkan kehidupan seksual mereka dengan bantuan STUD 100® , dan berterusan berbuat demikian.

Soalan yang Kerap Ditanyakan

S. Berapa banyak STUD 100® patut digunakan? Ia berbeza mengikut individu, tetapi biasanya di antara 3 sehingga 8 semburan, disemburkan kepada batang zakar 5 sehingga 15 minit sebelum melakukan hubungan intim. Setiap tin semburan 12g (7/16 fl.oz.), mengandungi STUD 100® yang mencukupi untuk 120 semburan.

S. Adakah STUD 100® selamat untuk wanita? Ya. Ujian klinikal menunjukkan yang tidak terdapat kesan sampingan ke atas vulva atau vagina. Walau bagaimanapun, anda tidak patut menggunakannya jika pasangan anda mengandung.

S. Bolehkah STUD 100® digunakan dengan kondom? STUD 100® telah diuji dengan kondom getah terkemuka dan memenuhi Protokol Ujian BSI.

S. Adakah ia selamat digunakan untuk seks oral? Ya. Gunakan jumlah semburan bermeter yang minimum dan semburkan kepada batang zakar lebih awal, kemudian basuh semburan tersebut selepas itu.


CARA PENGGUNAAN

1) Sembur 3 kali atau lebih (jangan melebihi 8 kali) pada kepala dan batang zakar.

2) Cuci Zakar anda selepas mengadakan seks

JANGAN GUNA JIKA

1) Pasangan Anda Mengandung

2) Terdapat Luka Pada Zakar

Kandungan: Fragrance. Isopropyl.Myristate. Solvent. Stearic Acid



CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai, Cheras, Kajang,Shah Alam,Klang,Semenyih, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan



Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam

[/b]

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit




1. Bankin RM99.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN

Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :STD100

No comments:

Post a Comment