Aura Men Turbo | Bekalkan Tenaga | Kuatkan Otot | Fungsi Seksual | Cerah Kulit

Aura Men Turbo | Bekalkan Tenaga | Kuatkan Otot |  Fungsi Seksual | Cerah Kulit



Aura Men Turbo Collagen diformulasikan khasiat protein whey, kolagen, Saw Palmetto, gamat, Maquiberry dan pelbagai ramuan semulajadi untuk membantu kaum lelaki menguatkan otot, meningkatkan tahap stamina serta mengatasi masalah kulit yang mengganggu penampilan.

Aura Men Turbo Collagen sesuai untuk dijadikan makanan tambahan yang sarat dengan khasiat bagi lelaki yang ingin memiliki kesihatan yang optima.
Khasiat



   Membekalkan tenaga dan stamina
   Membentuk serta meningkatkan jisim dan kekuatan otot
   Mengatasi masalah kulit seperti jerawat, parut jerawat dan kulit kusam
   Meningkatkan kecerahan kulit
   Menghasilkan tona kulit yang sekata
   Membuang toksin, angin dan lemak dari dalam tubuh
   Meningkatkan kadar hormon testosteron
   Membantu melancarkan peredaran darah
   Mengurangkan risiko kanser prostat
   Memelihara saluran pencernaan
   Mengurangkan berat badan yang berlebihan
   Meningkatkan fungsi seksual lelaki





Kandungan



Kolagen: Kolagen merupakan struktur protein utama yang terkandung dalam tisu penghubung manusia dan turut terkandung dalam hidupan lain seperti ikan dan mamalia. Ia mempunyai khasiat yang tinggi untuk kesihatan tubuh badan manusia termasuklah pada bahagian kulit. Ia berupaya melembut, mengukuh dan meningkatkan keanjalan kulit di samping mempercepatkan proses pemulihan pada kulit yang terluka. Selain itu, kolagen juga berperanan membuang lemak berlebihan dari tubuh, memelihara sel dan tahap metabolisme tubuh badan.


Protein Whey: Protein whey berasal dari susu lembu yang kaya dengan kandungan protein yang rendah lemak rendah kalori dan rendah karbohidrat serta bebas daripada laktosa dan berupaya menggalakkan pertumbuhan semula sel dalam badan. Protein whey juga mengandungi asid amino yang mampu mengekalkan tisu yang sihat di samping melembap dan menghaluskan kulit. Selain itu, whey turut berkesan untuk membina otot dan membakar lemak dalam tubuh sekaligus membantu mengurangkan berat badan yang berlebihan.


Butea Superba: Herba ini mengandungi pelbagai nutrien seperti flavonoid, flavonoid glycoside dan sterol yang berperanan mengurangkan risiko penyakit jantung, melancarkan peredaran darah serta menurunkan tahap kolestrol. Butea Superba juga berupaya membantu membekalkan tenaga fizikal dan seksual kepada kaum lelaki.



Tribulus Terrestris: Herba ini telah digunakan sejak berabad lamanya dalam perubatan tradisional di China dan India untuk meningkatkan hormon testosteron bagi lelaki, meningkatkan tahap stamina dan tenaga.



Guarana: Berasal dari Amerika Selatan, Guarana yang kaya dengan kandungan kafein ini mampu membantu anda untuk mengurangkan nafsu makan, meningkatkan pembakaran lemak dalam tubuh, meningkatkan keupayaan mental dan ketahanan fizikal.


Saw Palmetto: Ekstrak dari tumbuhan yang bersifat antiseptik ini sebenarnya sarat dengan asid lemak dan phytosterol yang mampu mengurangkan kolestrol LDL iaitu kolestrol yang jahat, sementara mengekalkan kolestrol baik ataupun HDL, sekaligus melancarkan peredaran darah. Ia turut digunapakai sebagai penawar terhadap masalah dalam sistem pencernaan dan pembiakandi samping membantu merawat pembesaran kelenjar prostat dan menggalakkan pertumbuhan otot.


Mucuna Pruriens: Herba yang berasal dari India ini berupaya meredekan tekanan, membantu merawat penyakit Parkinson, menstabilkan hormon testosteron, serta meningkatkan jisim dan kekuatan otot. Mucuna turut membekalkan tenaga fizikal dan meningkatkan keupayaan mental.



Maquiberry: Tumbuhan ini bersifat antioksidan yang berperanan meneutralkan racun dalam tubuh badan di samping membantu mencegah pengoksidaan kolestrol dalam darah, sekaligus memelihara kesihatan sistem kardiovaskular. Maquiberry juga bertindak sebagai antiradang selain menggalakkan fungsi organ dalaman.


Blackcurrant: Tumbuhan yang sering terdapat di Eropah, Amerika Utara dan New Zealand ini kaya dengan khasiat untuk meningkatkan tahap kesihatan seseorang. Ia sarat dengan kandungan anthocyanin yang merupakan agen antioksida yang bertindak meningkatkan sel darah merah dan mengukuhkan dinding kapilari darah serta Omega-3 yang mampu menghalang peningkatan kadar glukosa atau gula dalam badan. Di samping itu, blackcurrant berupaya memelihara kesihatan saluran pencernaan, sistem imunisasi dan menggalakkan keupayaan mental. Selain turut membekalkan tenaga kepada tubuh badan, blackcurrant juga kaya dengan kandungan vitamin C, kalsium, fosforus, potassium dan magnesium yang membantu memelihara jantung dan tekanan darah, mengukuhkan tulang serta memelihara kesihatan kulit.



Teh Hijau: Anti-oksidan dan polyphenyl yang terdapat dalam teh hijau dapat membantu dalam meningkatkan metabolisme tubuh disamping meningkatkan tahap oksida lemak. Juga dikenali dengan nama Latinnya, Camelia Sinensis, teh hijau mampu meningkatkan tahap tenaga dan kemampuan tubuh untuk membakar lemak meningkat sebesar 4% dalam tempoh 24 jam setelah pengambilannya. Disamping itu, ia juga mengatur menghalang peningkatan gula dalam darah setelah makan, menghalang sel-sel lemak daripada menyerap glukosa serta dapat membantu dalam pembakaran kalori.


Hoodia: Hoodia merupakan tumbuhan sukulen yang sering terdapat di padang pasir di Afrika Selatan. Ia sering digunakan dalam produk pelangsingan dan tidak mempunyai kesan sampingan kerana bersifat semulajadi. Ia berupaya untuk mengekang rasa lapar, meningkatkan kadar metabolisme, mengatasi masalah penghadaman, mengawal tahap gula dalam darah, dan mempercepatkan pembakaran lemak dalam tubuh.


Albumin Telur: Albumin yang merupakan protein yang terkandung dalam putih telur ini bersifat antioksidan yang berfungsi membasmi radikal bebas selain menghalang daripada pengoksidaan lemak.


Gamat (Timun Laut): Gamat merupakan sejenis haiwan di dasar lautan yang turut dipanggil timun laut. Gamat yang sarat dengan khasiat vitamin A, B1, B2, C beserta garam galian seperti kalsium, magnesium, zink dan zat besi terbukti mengandungi pelbagai jenis khasiat yang tinggi untuk meningkatkan tahap kesihatan secara menyeluruh. Selain kaya dengan protein yang berperanan menyembuhkan luka luaran dan dalaman serta membantu pertumbuhan semula sel, gamat juga sarat dengan asid lemak seperti EPA dan DHA yang membantu melambatkan proses penuaan sel di samping mengurangkan kerosakan sel. Kandungan karbohidratnya pula berperanan membekalkan tenaga di samping memelihara otot dan mengawal kadar glukosa dalam darah. Di samping itu, gamat mengandungi 92% kandungan kolagen yang mampu menentang kesan penuaan selain melembut, mengukuh dan meningkatkan keanjalan kulit serta mempercepatkan proses pemulihan pada kulit yang terluka, membuang lemak berlebihan dari tubuh, memelihara sel dan tahap metabolisme tubuh badan. Omega-3 yang turut terkandung di dalam gamat pula berfungsi mengurangkan keradangan.


Co-Enzyme Q10: Turut dikenali sebagai ubiquinone, ia merupakan sebatian yang hampir serupa dengan vitamin dan terkandung dalam tubuh manusia dan juga boleh dihasilkan dalam makmal. Coenzyme Q10 berfungsi sebagai antioksida yang berperanan mengurangkan kesan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merbahaya. Selain itu, ia juga berupaya menukar makanan kepada tenaga dalam badan.




Biji anggur: Ramuan ini mempunyai kualiti astringen yang tinggi dan mampu menegangkan kulit wajah. Selain itu, minyak biji anggur juga berfungsi untuk melembapkan kulit, mengatasi masalah jerawat dan melindungi kulit dari sinaran ultraungu yang boleh merosakkan kulit.



Vitamin A: Vitamin A memelihara kesihatan kulit dari dalam sekaligus melindungi kulit luar terhadap jangkitan.



Vitamin B: Vitamin B berperanan melega, melembap dan menghalang pertumbuhan bakteria pada bahagian tubuh sekaligus membantu menentang jangkitan penyakit.



Vitamin C: Vitamin C merupakan sebatian yang penting untuk menyeri dan menyihatkan kulit. Ia juga mampu merawat jangkitan kuman selain bertindak sebagai anti-oksida untuk mencegah penyakit selain mengurangkan kesan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merbahaya.



Vitamin D: Vitamin D berperanan mengawal penyerapan kalsium dan fosforus ke dalam tulang selain membantu menggalakkan fungsi sel-sel tubuh.



Vitamin E: Pengambilan vitamin E yang konsisten menghasilkan tekstur kulit yang cantik dan lebih berseri. Ia juga kaya dengan anti-oksida yang mampu mengurangkan kesan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merosakkan kulit wajah anda. Vitamin E juga berperanan untuk mengatasi masalah kulit seperti parut jerawat, jeragat, tompok hitam dan kulit yang kusam selain memelihara, meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit, mencegah proses penuaan, melindungi kulit dari kerosakan akibat sinaran sinar ultraviolet, serta mempercepat proses penyembuhan luka.



Vitamin B5: Turut dipanggil asid panthothenic, Vitamin B5 mengandungi nutrien yang penting untuk tubuh badan. Ia membantu mengurangkan kadar kandungan kolestrol jahat atau LDL dan meningkatkan kolestrol baik atau GDL di samping membantu membantu penyembuhan luka.



Protein: Protein berkesan untuk penyembuhan luka dan pertumbuhan semula sel dalam badan.




Cara Penggunaan



   Bancuh 2 sudu Aura Men Turbo Collagen bersama 120 ml air sejuk
   Kacau hingga larut atau goncang dengan shaker
   Ambil 2 kali sehari: sebelum sarapan dan sebelum tidur
   Amalkan meminum air kosong untuk kesan yang ketara
   Untuk kesan yang optima, ambil ketika perut kosong



/Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam



Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit

HARGA ASAL RM190


1.Tawaran Istimewa Bankin RM169.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
  :CIMB-05150027172529
  :BSN/BANK RAKYAT

Tambah Poslaju  
Pos laju RM 6 Semenanjung
  Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin


2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call / Whatssap / Wechat / Beetalk / Telegram: 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :AURAMEN TURBO

No comments:

Post a Comment