BDS SUPER OIL | Besar Dan Panjang Zkr |Merawat Mati Pucuk | Tahan Lama

BDS SUPER OIL | Besar Dan Panjang Zkr |Merawat Mati Pucuk | Tahan Lama
Anda merasa rendah diri dengan saiz zakar terhadap pasangan anda?

Atau anda menghadapi masalah pancut awal?

Mampukah anda memuaskan pasangan anda hingga mencapai multi orgasme?

Bukan hanya sekali klimaks akan tetapi berkali-kali?

Apakah anda menghadapi masalah ereksi?






Jika anda rasa salah satu soalan-soalan di atas berkaitan dengan masalah anda. Kami ada jalan penyelesaiannya.

Berita baiknya telah ramai lelaki berhasil menambah SAIZ zakar, panjang, keras dan gemuk serta tahan lama ketika beraksi selepas menggunakan produk yang kami hasilkan.

Mudah sahaja, hanya dengan latihan rutin dua kali sehari selama lebih kurang 5-10 minit dengan sapu atau urut menggunakan BDS SUPER OIL "BESAR" "PANJANG" "TAHAN LAMA", ekstrak 100% daripada tumbuhan hijau menggunakan teknologi perubatan Homeopathy. Bayangkan anda mempunyai ukuran penis yang anda inginkan! Besar, Panjang, Gemuk, Anjal dan Bertenaga.


Lemah tenaga batin boleh terjadi atas pelbagai sebab yang berpunca dari keadaan fizikal dan mental (psikologi). Sebab-sebab fizikal termasuk:
Penyempitan saluran darah ke zakar - sering dikaitkan dengan tekanan darah tinggi (hipertensi), kolesterol tinggi atau kencing manis
Penyakit jantung atau tiroid, aliran darah yang lemah, atau gangguan sistem saraf (seperti multiple sclerosis atau penyakit Parkinson)
Masalah tulang belakang seperti slip disk, osteoporosis atau berlaku kemalangan yang merosakkan tulang belakang atau saraf-saraf di tulang belakang
Ubat-ubatan, termasuk ubat-ubatan tekanan darah, ubat-ubatan jantung, ubat-ubatan ulser peptik, pil tidur, dan antidepresan
Nikotin, alkohol, kokain atau penyalahgunaan dadah yang lain
Masalah hormon
Pembedahan atau kecederaan seperti kerosakan saraf dari pembedahan prostat dan kecederaan saraf tunjang

Sebab-sebab psikologi lemah tenaga batin termasuk:
Masalah hubungan seperti komunikasi yang lemah dengan pasangan
Kebimbangan seperti berulang perasaan keraguan dan kegagalan
Kemurungan seperti tekanan perasaan, ketakutan, atau marah
Jangkaan seksual yang tidak realistik, yang membuat seks satu bebanan dan bukannya keperluan.

Masalah ereksi menjadi lebih biasa dengan meningkatnya usia. Walau bagaimanapun, lemah tenaga batin boleh menjejaskan lelaki pada sebarang usia. Sebab-sebab fizikal adalah lebih biasa di kalangan lelaki lebih tua. Sebab-sebab emosi adalah lebih biasa di kalangan lelaki muda. Paras hormon rendah boleh membawa kepada masalah ereksi. Mereka juga boleh mengurangkan nafsu seks lelaki.

Tanda-tanda
Tidak mampu untuk mendapatkan ereksi atau mengekalkan ereksi yang mencukupi untuk aktiviti seksual adalah tanda yang menunjukkan mati pucuk. Masalah ini boleh muncul sendiri dalam beberapa cara seperti di bawah:


Adalah sementara atau muncul hanya sekali-sekala, masalah tidak mungkin menjadi serius, semua lelaki mengalami masalah dengan ereksi pada suatu masa dalam hidup mereka
Terjadi secara beransur-ansur dan berterusan, mungkin ada sebab fizikal; ini biasanya kes mati pucuk kronik
Terjadi tiba-tiba tetapi anda masih mempunyai ereksi di awal pagi dan dapat mempunyai ereksi sewaktu bersama, masalah itu mungkin mempunyai komponen psikologi, mungkin juga faktor fizikal.

Gejala mati pucuk berterusan mungkin termasuk:
Masalah untuk mendapatkan ereksi
Masalah mengekalkan ereksi
Keinginan seksual yang berkurangan
Kehadiran tanda-tanda yang disenaraikan di atas tidak semestinya bermakna anda mempunyai masalah mati pucuk, walau bagaimanapun gejala-gejala ini perlu diberi perhatian serius jika ianya berulang.

Ini kerana terdapat beberapa kes di mana setelah pergi ke hospital dan menjalani beberapa ujian termasuklah ujian kesuburan dan darah, menunjukkan semuanya berada pada paras normal tetapi mengalami tanda-tanda lemah tenaga batin terutamanya bila hendak bersama dengan pasangan.

Setiap masalah, pasti ada jalan penyelesaiannya. Setelah sekian lama saya bergiat dalam bidang perubatan Homeopathy ini, saya telah menerima ramai pesakit yang mengalami masalah tenaga batin ini tidak kira muda atau tua. Saya pun cuba mencari formula yang betul-betul berkesan untuk membantu pesakit-pesakit saya. Selepas beberapa kali eksperimen dilakukan dan diuji akhirnya, saya telah menemui satu formula yang sangat berkesan untuk membantu mengatasi masalah lemah tenaga batin pesakit-pesakit saya.

Selepas mendapat feedback yang sangat positif daripada pesakit-pesakit saya, maka dengan ini, saya memperkenalkan satu formulasi homeopathy yang terbukti berkesan dan selamat iaitu :-

Rahsia Suami Dambaan Isteri Kini Tersebar..!!.




AntaRa Kelebihan Yang Bakal Anda Perolehi Jika Mengamalkan Produk Kesihatan ZAKAR "BDS SUPER OIL" Ini Ialah :

Mencegah Penyakit Kardiovaskular
Meningkatkan Sistem Imunisasi Badan Anda.
Mengatasi Masalah Mati Pucuk, Dingin Seks & Lemah Tenaga Batin.
Menjadikan Anda Lelaki Hebat Ketika 'Beraksi' , Sihat & Bertenaga, Tiada Lagi ZAKAR
SUSAH BANGUN.
Membesarkan saiz zakar anda
Memanjangkan zakar anda
Menambah ketegangan pada zakar
Menjadikan zakar anda bartambah keras seperti kayu
Merawat zakar yang bermasalah
Merawat masalah tahan lama(pancutan pramatang)
Mencegah penyakit kardiovaskular
Meningkatkan sistem imunisasi badan anda.
Mengatasi masalah mati pucuk, dingin seks & lemah tenaga batin.
Membantu meningkatkan tahap kesihatan zakar
Membantu merawat kembali urat zakar yang tercedera akibat dari perlakuan onani (melancap) atau kemalangan.
Membantu menambah saiz zakar. Zakar akan menjadi lebih besar, panjang dan keras.
Membantu menegangkan sepanjang waktu anda bersama isteri sehingga sudah.
Membantu meningkatkan prestasi seksual (tahan lama)
Menjadikan zakar lebih anjal
Membantu perjalanan darah pada zakar
Kulit zakar dan di sekitar zakar menjadi lebih lembut selembut kulit bayi.
Meningkatkan nikmat hubungan seksual
Meningkatkan kepekatan air mani (kualiti sperma)
Meningkatkan kesuburan


CARA-CARA MENGGUNAKAN BDS SUPER OIL
1. Sapu BDS Super Oil 3 kali picit di bahagian kepala,batang dan buah.
2. Waktu Pagi – BDS Super Oil disapu pada waktu pagi selepas bangun dari tidur, sapu dan biarkan BDS Super Oil 30 minit sebelum mandi.(Semasa mandi, zakar tidak perlu di cuci menggunakan sabun)
3. Waktu Malam – Sapu BDS Super Oil sebelum tidur.
4. Semasa menggunakan BDS Super Oil, elakkan dari basuh zakar menggunakan sabun.
***BDS Super Oil perlu digunakan secara konsisten setiap hari untuk mendapatkan kesan yang terbaik

Mudah sahaja, hanya dengan latihan rutin dua kali sehari selama lebih kurang 10 minit dengan sapu atau urut menggunakan BDS SUPER OIL "BESAR" "PANJANG" "TAHAN LAMA", ekstrak 100% daripada tumbuhan hijau menggunakan teknologi perubatan Homeopathy. Bayangkan anda mempunyai ukuran penis yang anda inginkan! Besar, Panjang, Gemuk, Anjal dan Bertenaga.


BDS SUPER OIL "BESAR" "PANJANG" "TAHAN LAMA"

BDS SUPER OIL "BESAR" "PANJANG" "TAHAN LAMA" merupakan satu ramuan khusus yang dihasilkan daripada penawar-penawar Homeopathy yang berasaskan herba-herba dan tumbuhan organik terpilih. BDS SUPER OIL "BESAR" "PANJANG" "TAHAN LAMA" diformulasikan semata-mata untuk meningkatkan tahap seksualiti lelaki dan membaiki kesihatan zakar anda ke tahap yang maksima. Dalam masa yang sama, BDS SUPER OIL "BESAR" "PANJANG" "TAHAN LAMA" juga membantu menambahkan saiz zakar ke tahap yang maksima yang menjadi idaman para lelaki.



Oleh kerana ianya adalah rumusan atau formulasi Homeopathy kita perlu memperuntukkan masa yg secukupnya supaya ianya bekerja dgn sendiri yg mana ianya akan meresap ke dalam zakar dan akan mencari urat-urat dan saraf-saraf yg bermasalah dan dari situlah rawatan bermula.


Bahan-bahan yang terkandung dalam BDS SUPER OIL "BESAR" "PANJANG" "TAHAN LAMA" akan meresap ke dalam zakar melalui liang-liang roma kulit ke salur darah dan urat saraf dalam zakar. Kemudian ia akan bertindakbalas dengan membetulkan salur darah yang bermasalah dan menyahkan toksid-toksid yang berada pada dinding urat zakar. Dengan ini, darah akan mengalir ke bahagian zakar secara optimum dan lancar. Oleh itu, sel-sel pada zakar akan menerima nutrien yang dibawa oleh darah dengan secukupnya. Jadi sel-sel tersebut akan menjadi sihat dan berfungsi dengan baik seperti yang sepatutnya. Apabila zakar sihat, sudah tentu prestasi zakar mencapai tahap yang optimum dan mantap. Sensitiviti atau rasa geli pada kepala zakar akan berkurang kerana ia menerima darah yang cukup. Ini seterusnya akan mengatasi masalah pancutan pra-matang atau cepat pancut yang menjadi masalah kebanyakan lelaki pada masa kini.




BILAKAH KESAN BERMULA ?

Dalam 7 hari pertama, perubahan mungkin tidak begitu ketara. Pada peringkat ini, BDS SUPER OIL "BESAR" "PANJANG" "TAHAN LAMA" perlu di sapu dan sebaik-baiknya diurut setiap hari 2 kali sehari supaya BDS SUPER OIL "BESAR" "PANJANG" "TAHAN LAMA" dapat meresap ke dalam zakar dengan lebih optimum. Namun, akan dapati kesan peningkatan stamina dan daya seksual.



HARI 8-14

Masuk minggu kedua, anda akan dapati kekerasan zakar bertambah. Begitu juga dengan saiz diameter zakar, anda akan dapati ia lebih besar, gemuk dan anjal. Pada peringkat ini, biasanya zakar akan 'bangun' atau tegak dahulu semasa anda bangun dari tidur pada waktu pagi. Kulit zakar juga akan menjadi lebih lembut, bersih dan gebu.



HARI 15-30

Apabila anda mengalami ketegangan, anda akan lihat perubahan ketara. Zakar anda kelihatan tegap, kuat dan teguh. Ia biasanya sekurang-kurangya 2 minggu untuk zakar anda kelihatan kuat, tegap dan besar. Selain kepuasan pancutan mani yang berganda, air mani anda akan keluar dengan banyak dan pekat sekali.



HARI 30+

Biasanya satu botol BDS SUPER OIL "BESAR" "PANJANG" "TAHAN LAMA" cukup untuk penggunaan selama sebulan. Selepas mendapat hasil yang memuaskan, anda tidak perlu lagi menggunakan BDS SUPER OIL "BESAR" "PANJANG" "TAHAN LAMA". Tetapi kita mesti ingat, ibarat seperti sebuah kereta, kita perlu servis kereta kita untuk memastikan prestasi kereta kita sentiasa mantap dan terbaik. Begitu juga dengan zakar. Jadi sebagai langkah penjagaan dan "maitainance", adalah dinasihatkan untuk meneruskan penggunaan BDS SUPER OIL "BESAR" "PANJANG" "TAHAN LAMA" ini tetapi penggunaan tidaklah sekerap seperti sebelum ini. Hanya perlu sapu atau urut 1 hingga 2 kali seminggu sahaja untuk memastikan zakar sentiasa sihat dan dalam keadaan yang baik.

Peringatan : Walaubagaimanapun, setiap perubahan yang berlaku bergantung kepada kondisi semasa pengguna BDS SUPER OIL "BESAR" "PANJANG" "TAHAN LAMA". Ada yang mendapat kesan cepat, dan ada yang sedikit perlahan. Teruskan penggunaan BDS SUPER OIL "BESAR" "PANJANG" "TAHAN LAMA" ini sehingga mendapat hasil yang maksimum.


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam



CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Tesco Ampang,Giant Batu Caves,Melawati,Hiway Balakong,Tesco  Puchong,Lrt Bangsar Angkasapuri,Semenyih,Shah Alam Berhampiran,Kota Damansara,Bukit Kiara,Tasik Permaisuri,Saujana Impian Kajang,The Mines, Kuala Pilah, Nilai Pajam , Lekas Highway,Subang Jaya, Pandan Indah, Selayang, Jalan Ampang,Bangi, Bukit Bintang, Kampung Baru,Kipmart Senawang,Bandar Sunway,(Tol Ayer Keroh Melaka Untuk Kuantiti Yang Banyak Boleh Campur2)
(COD BERGANTUNG JENIS BARANG-KUANTITI-KESESUAIAN MASA-BOLEH SMS UNTUK DEAL-REKOMEN GUNA POSLAJU JIMAT KOS-JIMAT MASA)


Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit

HARGA ASAL RM150


1.Tawaran Istimewa Bankin RM120.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
  :CIMB-05150027172529
  :BSN/BANK RAKYAT

Tambah Poslaju  
Pos laju RM 6 Semenanjung
  Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u/Cimb Clicks Dan Lain-lain Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin


2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call / Whatssap / Wechat : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :BDS SUPER OIL


TERIMA KASIH KEPADA ANDA SEMUA

No comments:

Post a Comment