Hydromax X30 | Besarkan Zakar Cepat Dan Paling Hot | Teknik Fisioterapi | Offer

Hydromax X30 | Besarkan Zakar Cepat Dan Paling Hot | Teknik Fisioterapi | Offer

Hydromax X30 adalah alat tambah saiz zakar yang paling terbaik di dalam koleksi kami, Hydromax X30 adalah lanjutan dari versi bathmate hercules, iaitu dengan menaikan sedikit taraf dari segi tekanan sedutan dan comfort pad. Jika dibandingkan dengan pam vacum, alat regangan (extender) dan pil, Hydromax X30 menunjukkan keberkesanan paling pantas sekali. Malah perubahannya anda akan dapat lihat walaupun pertama kali anda mengunakannya..sangat menakjubkan! Ya.. jika anda sedang mencari-cari alat untuk menambah saiz zakar Hydromax X30 adalah paling terbaik setakat ini, kenyataan kami ini juga dapat dibuktikan jika anda membuat sedikit kajian dengan mencari info berkenaan hydromax x30 di forum-forum dan blog luar Negara, hampir 99% testimoni positif selepas menggunakan hydromax X30. Bathmate / Hydromax menggunakan tekanan air dan haba sebagai agen untuk mengembangkan zakar (Corpora Cavernosa) dan pengaliran darah, kajian menunjukkan penggunaan air adalah lebih baik dari menggunakan udara (pam vacum). Penggunaanya adalah selesa dan tidak menyakitkan berbanding kaedah yang lain seperti pam dan extender, dan yang penting sekali selamat digunakan. Semenjak pelancaran Bathmate Hercules di UK, Amerika Syarikat dan di Eropah ianya dapat sambutan yang sangat menggalakkan dan menjadi topic perbualan hangat di website-website, forum gym, dan majalah . Bathmate/Hyromax juga merupakan barang panas di website edagang terbesar didunia iaitu eBay dan Amazon. Tidak hairanlah Bathmate/Hydromax Dicalonkan sebagai Alat Tambah Saiz Zakar no. 1 Di Dunia. Dengan munggunakan sehari 15min – 20min di bilik mandi, anda boleh lebih menjimatkan masa dengan menggunakan Bathmate Shower Strap (Dijual Berasingan HANYA RM40) bersama-sama hydromax/bathmate. Tidak perlu lagi memegang balang bathmate/hydromate dan anda boleh buat aktiviti lain di bilik mandi.



PERBEZAAN BATHMATE HERCULES DAN HYDROMAX X30
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1000x288.





Perbezaan yang terdapat pada bathmate hercules dan hydromax X30 adalah kekuatan sedutan dan comfort pad. Hydromax X30 mumpunyai daya sedutan yang lebih kuat berbanding hercules dan hydropump X30 mempunyai Comfort Pad yang boleh ditanggal dan hercules comfort pad jenis kekal. Meterial Comfort Pad Hydromax X30 diperbuat daripada Silikon lembut manakala Bathmate Hercules daripada span. Di bawah menunjukkan perbezaan saiz diantara ketiga-tiga bathmate/hyromax.




Bagaimana Bathmate / Hydromax Berfungsi
1) Zakar seorang lelaki dibahagikan kepada tiga saluran, iaitu dua saluran besar di atas adalah saluran erektil (Corpora Cavernosa) dan satu saluran yang lebih kecil di bahagian bawah adalah untuk memancut air mani dan membuang air kecil.


2) Apabila terangsang secara seksual, otak anda mengeluarkan hormon yang akan menghantar isyarat supaya darah mengalir ke zakar anda. Darah akan mengisi tisu erektil (Corpora Cavernosa) , pekara inilah yang membuatkan zakar anda menjadi tegang atau keras.


3) Apabila menggunakan Bathmate/Hydromax , air di sekeliling zakar mempunyai tekanan negatif akan mewujudkan daya sedutan sama rata kepada setiap bahagian zakar. Ini membantu untuk menarik darah yang kaya dengan oksigen ke rongga zakar dan sekaligus mengembangkannya. Dengan penggunaan bathmate dengan betul dan konsisten, ianya akan ada lebih banyak darah di alirkan ke dalam tisu lembut dalam rongga zakar. Ini membuatkan zakar untuk menjana lebih banyak sel-sel untuk mengembangkan saiz untuk memegang lebih banyak darah semasa ereksi normal. Dengan meningkatkan keupayaan tisu ini untuk mengadakan lebih banyak darah sekaligus zakar anda akan menjadi lebih besar


4) Pertama sekali ketebalan zakar anda akan meningkat, diikuti dengan panjang zakar anda.. Secara umumnya, selepas penggunaan 1-3 bulan, panjang akan mula meningkatkan setengah inci (1-2 cm) ke atas. Semakin konsisten anda menggunakan Bathmate/Hydromax, lebih tebal dan lebih panjang zakar anda akan lihat secara dramatik. Saya mengesyorkan anda menggunakan Hydromax sekurang-kurangnya 15-20 minit sehari.


5) Keputusan dapat dilihat semasa zakar sedang lembik atau tegang, manakala lelaki yang mempunyai zakar yang kecil ketika lembik akan mendapat keputusan yang paling ketara sekali. Anda akan melihat hasil dari pertama kali anda menggunakan Bathmate/Hydromax !!! . Kebiasaanya zakar akan memanjang antara 2-5cm dan ketebalan zakar sebanyak 30%-40% .


6) Teorinya sama seperti latihan angkat berat, jika anda pergi ke gym sekali-sekala anda tidak akan melihat sebarang berubahan pada otot badan anda. Jika anda pergi seminggu 3-4 kali nescaya anda akan dapat melihat oto-otot pada badan anda.


7) Bathmate ® menggunakan prinsip fisioterapi untuk menambah saiz zakar, oleh itu ia adalah sangat selamat tidak seperti pil, alat-alat regangan dan pembedahan.Rekabentuk Bathmate/Hydromax direka oleh jurutera dan doctor yang mahir untuk memastikan ianya selamat dan selesa dipakai. Anda tidak perlu untuk menahan kesakitan atau ketidakselesaan sepanjang sesi seperti anda menggunakan pam zakar normal atau peralatan extender.



Membantu mencapai ereksi dengan mantap dan padat
Membantu meningkatkan saiz zakar dalam kedua-dua lilitan dan panjang
Membantu memudahkan aliran darah yang betul di dalam zakar yang memberi manfaat kepada kesihatan zakar.
Membantu mencapai perkembangan maksimum pada tisu erektil untuk pertumbuhan zakar luar biasa.
Bathmate hidro zakar pam menghasilkan vakum yang lebih berkuasa daripada vakum udara konvensional.
Menggunakan Bathmate dengan aksesori tali mandi menjadikannya mudah dan bebas tangan.
Bathmate diperbuat daripada polikarbonat menjadikannya yang berkualiti, kukuh dan produk tahan lama.
Bathmate gaiter dibuat dari bahan bermutu tinggi dan selamat yang membolehkan kulit keupayaan kedap maksimum berasaskan pelvik sambil menyediakan keselesaan.
Tiada kesan sampingan apabila digunakan mengikut garis panduan keselamatan pengeluar dan rutin yang betul serta mengelakkan sebarang kecederaan.
Cara menggunakan Hydromax X30 ok, Ini adalah cara saya guna... sebelum itu nak bagi tahu pakera wajib nak guna Bathmate/Hydromax pastikan anda cukur segala bulu pada zakar anda...cukur selincin2nya, jika tumbuh sikit...cukur lg... 1. Pertama sekali pastikan valve dalam keadaan tertutup.. Bagaimana nak tahu valve tertutup? senang sahaja... masukan air dalam hydromax anda, jika tiada sebarang air menitik maknanya valve anda dalam keadaan tertutup 2. Masukkan air suam di dalam hydromax dengan menahan air dari hot shower sehingga memenuhi ruang hydromax anda, jika tiada hot shower..guna sahaja air suam dari cerek. Boleh sahaja jika anda ingin terus guna air paip.... tp guna air suam lebih bagus untuk aliran darah dan sel-sel kulit. 3. Masukkan zakar ke dalam balang dan rapatkan gaiter pada dinding badan anda, pastikan air tidak tertumpah. Pastikan balang hydromax dan confort pad pada posisi yang betul. 4. Kemudian tarik hydromax sekuat-kuatnya dalam masa yang sama tekan juga tombol hydromax supaya air memancut keluar. Lepas tombol dahulu kemudian lepaskan balang. 5. Anda akan rasa sedutan yang agak kuat dan Hydromax akan melekat pada dinding badan anda, Pakai strap dan biarkan selama 15 minit.... dalam masa yang sama anda boleh buat kerja lain... sangat menjimatkan masa Smile



Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam




CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai,Shah alam,Klang, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan



Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit




HARGA ASAL RM399


1.Tawaran Istimewa Bankin RM199.00 offer ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT

Tambah Poslaju
Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak


Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin


2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :HYDROMAX

No comments:

Post a Comment