Procomil Spray | Delay Spray | Atasi Pancutan Pramatang | Lebih Nikmat Seksual

Procomil Spray | Delay Spray | Atasi Pancutan Pramatang | Lebih Nikmat Seksual


Adakah terdapat sebarang kesan sampingan yang berkaitan dengan Procomil semburan ?


Lelaki yang mengalami apa-apa keadaan perubatan perlu untuk berunding dengan doktor mereka sebelum mereka mula memohon semburan Procomil . Semburan Procomil disambungkan ke tiada kesan sampingan yang buruk setiap kali ia digunakan dengan betul, iaitu pada kulit. Tidak lebih daripada tiga sprayings hendaklah digunakan pada masa yang sama . Procomil boleh digunakan sehingga tiga kali sehari. Procomil tidak sesuai untuk penggunaan oleh bawah umur.


Adakah Procomil semburan berbahaya ?


Procomil direka untuk kegunaan luaran sahaja. Apabila digunakan dengan betul , semburan Procomil disambungkan ke tiada kesan berbahaya. Kesan numbing akan dialami 10 hingga 20 minit selepas semburan digunakan. Lelaki dinasihatkan untuk menyembur zakar dua atau tiga kali dan untuk mencuci dengan betul sebelum persetubuhan. Langkah yang diperlukan untuk pengalaman yang menyenangkan dari kedua-dua pasangan yang terlibat. Tidak ada bahaya yang dikaitkan dengan penggunaan Procomil .

Adakah Procomil semburan kerja?

Semburan Procomil mengandungi lidocaine yang mempunyai kesan numbing pada kulit. Inilah sebabnya mengapa Procomil akan menyampaikan keputusan yang dijangkakan setiap kali. Cara di mana ia berfungsi adalah sangat mudah. Apabila kulit zakar adalah kebas , seorang lelaki akan memerlukan lebih banyak masa untuk mencapai klimaks. Dengan cara ini , hubungan akan bertahan lebih lama , yang membolehkan rakan-rakan untuk menikmati keintiman lebih daripada yang mereka telah lakukan sebelum ini.

Apakah semburan Procomil ?

Semburan Procomil adalah produk yang sangat berkesan untuk mengelak pancutan pramatang. Ramai lelaki mengalami masalah ini kerana sensitiviti tinggi yang membawa kepada rangsangan yang cepat dan klimaks. Procomil disembur pada zakar untuk mengurangkan sensasi semasa hubungan dan untuk membolehkan seorang lelaki untuk bertahan lebih lama dan mencapai prestasi yang lebih memuaskan bagi kedua-dua individu yang terlibat. Pengeluar Procomil adalah sebuah syarikat terkenal yang mempunyai pengalaman dalam bidang ini. Selain itu, semua bahan-bahan yang disenaraikan , yang boleh membantu anda membuat keputusan mengenai pembelian Procomil .

FUNCTION:

Hot Selling Item
For Male
Delay Premature Ejaculation and Long Lasting
No Numbing
No Smell
Colourless
Made In Germany
DIRECTIONS FOR USE:

Spray one time on the head of the male sexual organ, wait 10 minutes and you'll be ready for sexual intercourse.

Procomil Spray is fast becoming one of the most demanding products for men which will assist them with their shortcomings. It works in only 10 minutes before intercourse, providing lasting satisfaction to the partners.


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam




CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai,Shah alam,Klang, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan

(Cash On Delivery Bergantung pada kuantiti barang,jenis barang ,kesesuaian masa,stok dan nilai barang-Sekirangnya nilai barang agak tinggi atau dengan kuantiti yang banyak deposit di perlukan.Buat temujanji untuk COD pada waktu yang telah di bincangkan )


Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit






1.Tawaran Istimewa Bankin RM99.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT

Tambah Poslaju
Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak


Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin


2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :PROCOMIL SPRAY

No comments:

Post a Comment