Promosi Pump Playboy | FREE Oil | Besar | Panjang | Meluruskan Zakar

Promosi Pump Playboy | FREE Oil | Besar | Panjang | Meluruskan Zakar

Bolehkah saya menguat dan membesarkan otot zakar? Otot zakar memang boleh dikuatkan dan dibesarkan dengan cara bersenam. Cuma cara untuk menguatkan otot di bahagian zakar adalah berbeza daripada cara menguatkan otot bahagian tubuh badan kita yang lain.

Bagaimana cara yang sesuai? Cara yang boleh anda lakukan adalah, dengan menggunakan alat Playboy Medical Device. Sejenis alat hampagas yang menggunakan teori BEKAM yang dicipta oleh doktor andrologi terkemuka dunia iaitu Dr. Joel Kaplan.

Alat Medical Device keluaran Playboy telah terbukti dapat menyelesaikan banyak masalah yang dihadapi oleh lelaki. Ini disebabkan faktor-faktor dari segi kualiti dan spesifikasi. Untuk mendapatkan kesan yang tepat dan berkesan anda perlulah mendapatkan Playboy Medical Device kerana:

Kekuatan sedutan hampagasnya adalah 175 mmHg.

* Cukup kuat untuk melancarkan darah, membesarkan dan mengembangkan ruang corpora zakar yang memegang darah.
* Jika sedutan terlalu lemah maka kesan yang anda dapati tidak akan sempurna kerana tidak cukup kuat untuk mengembangkan ruang corpora zakar. Jika sedutan hampagas terlalu kuat pula akan membuatkan zakar rasa tidak selesa dan ini mengganggu proses senaman. Maka senaman anda tidak akan berkesan dan sia-sia. Proses senaman seharusnya meningkat sedikit demi sedikit, hari demi hari.


Seperti membina otot tubuh badan yang lain. Alat senaman keluaran Playboy adalah satu-satunya alat yang dicipta khusus untuk menguatkan dan membesarkan otot zakar. Ini kerana mutu dan spesifikasinya direka khusus untuk tujuan membesarkan dan menguatkan otot zakar. Ianya juga digunakan oleh pelakon-pelakon playboy.

Peralatan Playboy Pump Vacuum ini disertakan dengan cara untuk :

* Menggunakan Peralatan Dengan TEPAT dan BETUL!
* Membesarkan Zakar
* Merawat Mati Pucuk atau Lemah Tenaga batin
* Menguatkan Otot Zakar
* Merengangkan Zakar
* Mengembangkan Corpora Zakar
* Melakukan Senaman Kegel dan Regangan!
* So..Bagaimana Ia Berfungsi?


Dengan menggunakan alat PLAYBOY PUMP VACUUM
1. Dapat Memberi kesan efektif dan terbukti untuk zakar dari 1''-3'', bukan hanya memanjang, tetapi juga menebalkan zakar anda. Anda akan liht kesannya dalam 2-3 minggu pertama!
2. Untuk merawat lemah tenaga batin , dengan melancarkan darah.
3. Untuk menguatkan ereksi dan menjadi keras seperti batu setiap kali ketegangan.
4. Mengawal ejakulasi pramatang (tiada lagi 1 minute man atau pancutan mengejut)
5. Meningkatan tenaga pancutan, merasai nikmat pancutan dengan lebih padu.
6. Membina kepala zakar yang lebih besar (seperti cendawan busut)



Uploaded with ImageShack.us
Cara Penggunaan.

Langkah Pertama:
Setelah anda melakukan sesi warm-up dengan tuala yang direndam dalam air suam selama 1-2 minit. Sapukan seluruh zakar anda dengan minyak sehala dari pangkal kehujung. Masukkan zakar anda kedalam balang semasa zakar dalam keadaan lembik.


Langkah Kedua:
Pam zakar anda sedikit demi sedikit. Sehingga ia keras dan tegang. Apabila anda sampai ketahap tegang yang anda inginkan berhenti pam. Ingat! jangan pam sehingga zakar anda rasa sakit atau tidak selesa.


Langkah Ketiga:
Betulkan kedudukan balang agar ia tegak 30 darjah. Jika zakar anda bengkok kekiri letakkan balang sedikit kekanan. Jika zakar anda bengkok kekanan letakkan balang sedikit kekiri. Ini dapat membetulkan kedudukan zakar anda agar normal.


Langkah Keempat:
Biarkan zakar anda tegang dalam balang untuk selama 10 minit maksima. Anda boleh biarkan ia tegang dan keras untuk 5 minit jika anda tiada masa. Tekan valve penahan angin dan biarkan zakar anda mengecil dan keluarkan dari balang. Sapukan dan urut zakar anda sehala dan tegangkan pada tahap maksimum untuk 1-2 minit dan biar ia mengecil dengan sendiri. Tamat latihan pertama anda.


CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang,Klang,Shah Alam, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau,

Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang,

Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan



Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam

[/B]


Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit




1. Bankin RM149.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN

PROMOSI KHAS TODAY RM 149 FREE OIL-SELAGI STOK ADA

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :PLAYBOY

No comments:

Post a Comment