Firming Cream Bio-Asli | Menegangkan | Anti Penuaan Payudara

Firming Cream Bio-Asli | Menegangkan | Anti Penuaan Payudara

Firming Cream dari Bio-Asli hasil gabungan herba terpilih diadun dalam minyak kelapa dara memberikan harapan yang menakjubkan bagi menambah saiz serta memperbaiki kontur payudara hanya dalam masa 6 minggu, dan adakalanya memperlihatkan perubahan segera pembesaran tisu kulit.


Khasiat Firming Cream Bio-Asli

* Firming Cream mampu menengangkan Payudara.
* Firming Cream mampu memontokkan Payudara.
* Firming Cream mencerahkan tona warna dan menyegarkan payudara.
* Firming Cream bersifat anti penuaan.
* Firming Cream bersifat anti kedut.
* Firming Cream bersifat menganjalkan


Kandungan Herba Dalam Firming Cream
Commiphora Mukul

Commiphora Mukul

Penggunaan Commiphora Mukul Resin adalah merupakan trend terbaru dalam teknologi kosmetik, terutama bagi tujuan ‘Super plumping effects’. Ekstrak Commiphora Mukul Extract berupaya untuk merangsang lipogenesis (fatty acid synthesis), menyebabkan terbentuknya triglycerides, yang akhirnya terkumpul di sel adipose (fat cells) kulit. Hasilnya sel adipose akan membesar.

Boleh digunakan pada sebarang peringkat usia, ekstrak Commiphora Mukul bertindak terus ke atas adipocytes dengan menambahkan isipadunya, dan tindakbalas ini tidak melibatkan hormon. Penggunaan dalam 30 hari pertama perlu digunakan 2 kali setiap hari, kemudian ia boleh digunakan sekali sehari. Penggunaan yang tidak konsisten akan memberikan kesan ke bentuk asal. Untuk mendapatkan bentuk yang ideal, ia perlu digunakan secara berterusan.

Dr. Patrician Mattos (2009), pengamal perubatan, telah melakukan beberapa testimoni klinikal keatas produk ekstrak Commiphora Mukul. Keputusan menunjukkan satu pergerakan yang unik dan pertambahbaikan dalam analisis. Produk ini tidak menukar saiz payudara secara kekal, tetapi merangsang sel lemak menghasilkan timbunan lemak sebanyak 2cm-4cm lebih daripada saiz biasa. Ia juga menggalakkan sel untuk mempelbagaikan saiz.

Sebagai produk yang berasaskan herba dari ‘alam semulajadi, ia boleh digunakan oleh wanita dari semua peringkat usia, kerana ia tidak bertindak memberi tindak balas hormon kepada kulit, tetapi ia mengumpulkan lemak. Walaubagaimanapun tindak balas adalah berbeza bergantung kepada tindakbalas tubuh badan seseorang.
Pueraria Mirifica

Pueraria Mirifica

Lebih dari 500 tahun, masyarakat di Asia Tenggara menggunakan akar Peuraria Mirifica yang juga dikenali sebagai White Kwao Krua oleh masyarakat Asia Tenggara sebagai bahan anti penuaan. Akar ini dipanggil Pueraria Mirifica Airy Shaw et Suvat dalam nama saintifiknya, serta tergolong dalam kumpulan Papilionaceae (Leguminosae).

Lagenda mengatakan bahawa akar ini adalah “Punca keremajaan” bagi wanita dan lelaki yang sudah berusia. Ia bertindak sebagai agen anti kedutan bagi kulit yang tua dan berkedut, menghitamkan serta melebatkan rambut, mengatasi masalah katarak, menguatkan daya ingatan, meningkatkan tenaga, melancarkan sistem perjalanan darah, meningkatkan selera makan dan mengatasi masalah tidur.

Mirifica bermaksud ‘Miracle’ (ajaib) dalam bahasa Latin. Terdapat lebih dari 13 spesis bagi Pueraria yang mempunyai akar yang sama, ia berbeza dari segi sifat taxonomical daun, bunga, tunas, buah, dan trichomes yang menutup.

Pueraria Mirifica atau dikenali sebagai phytoestrogen (hormon estrogen yang diambil dari tumbuh-tumbuhan) telah ditemui mengandungi banyak jenis estrogen (hormon wanita) adalah herba yang paling bersifat estrogen. Seperti miroestrol, deoxymiroestrol, daidzein, genistein, genistin, dan coumestrol. Bahan-bahan unik ini mempunyai nilai yang sama dengan hormon wanita (estrogen). Peuraria Mirifica mempunyai aktiviti estrogen yang paling tinggi berbanding phytoestrogen yang lain, kerana ia mempunyai persamaan dengan struktur hormon manusia. Miroestrol juga penting untuk melancarkan peredaran darah dan percambahan tisu baru serta memberikan nitrisi yang cukup untuk kulit. Oleh itu, kawasan yang disapu dengan produk ini akan menjadi tegang dan kelihatan lebih muda.

Penggunaan Pueraria Mirifica untuk pembesaran dan menegangkan payudara telah dibuktikan secara klinikal dalam kajian keatas wanita pra-menopaus selama 2 bulan.

Nota : Pengguna disarankan menggunakan produk selama sebulan pada waktu pagi dan malam (sebagai permulaan), dan sekali sehari untuk mengekalkan atau pemeliharaan. Produk ini diformulasikan secara khusus (tidak melekit) agar pengguna tidak perlu menunggu sebelum memakai pakaian.
Testimonial Pengguna Firming Cream

Sebelum pihak Bioasli mengeluarkan Firming Cream dalam kuantiti dan rekaan bekas yang sebenar,satu sesi ujian telah di lakukan di mana beberapa orang telah dipilih untuk mencuba keberkesanan formula ini secara rawak. Setiap yang terpilih di berikan sampel dengan formula yang sama,seberat 5gram dan di berikan tempoh 5 hari untuk melihat hasilnya. Setelah 5 hari, pihak Bioasli telah memanggil semula mereka untuk di nilai keberkesanannya. Keputusannya :-

Sampel 1: Diberikan kepada 4 orang staf Bioasli yang telah berkahwin. Setelah lima hari menggunakan sampel yang di berikan dan dengan cara yang betul,mereka semua mendapati kesan yang memberangsangkan. Setiap seorang mengalami perubahan yang mencapai matlamat utama penciptaan formula ini untuk pembesaran dan menganjalkan payudara kembali seperti zaman remaja. Mereka berpuas hati dan memberikan 100% kepada produk hebat Bioasli ini.

Sampel 2: Diberikan kepada sepasang suami isteri dan si isteri telah mencubanya. Setelah lima hari,pihak Bioasli telah menanyakan keputusan dari penggunaan formula tersebut dan beliau terus tersenyum lebar. Si suami yang turut serta setelah puas tersenyum menceritakan perubahan ketara yang berlaku ke atas isteri kesayangannya. ” saiznya dah berubah jadi lebih menarik dan yang tidak di sangka apabila bahagian puting(nipple) dan sekitarnya berubah menjadi cerah(pink). Masalah jeragat dan rekahan turut hilang setelah menggunakan formula ini” ujar si suami. Setelah produk ini di lancarkan,mereka terus memborong untuk di perkenalkan kepada rakan-rakan dan ahli keluarga.

Testimoni pengguna pertama: Seorang ahli Bioasli yang bekerja di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) telah menghabiskan satu bekas Firming Cream dan mendapatkan hasil yang cukup positif.Memberikan lima bintang ke atas keberkesanan produk ini dan kesan yang berlaku pada payudaranya,saiz yang di idamkan dan gebu.Betul-betul berbeza dari sebelum ini.Beliau yakin bahawa produk ini akan menjadi “hot sales” dan rebutan bukan sahaja wanita tapi juga lelaki. Rakan-rakan beliau yang telah di perkenalkan dengan produk ini turut memberikan komen positif dan mereka telah mendapat apa yang mereka inginkan.
Beli Firming Cream Dengan Yakin

Kilang Bumiputera. Produk Halal


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam

[/B]

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit




1. Bankin RM59.90 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN

Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :FIRMING CREAM

No comments:

Post a Comment