BDS SUPER GEL | Untuk Super Tahan Lama | Atasi Cepat Klimaks | Lebih Nikmat

BDS SUPER GEL | Untuk Super Tahan Lama | Atasi Cepat Klimaks | Lebih Nikmat

Dengan BDS Supergel
Keinginan untuk bertahan lama mungkin boleh dikaitkan dengan
faktor keegoan (tidak macho) atau naluri kelelakian.Di samping itu juga, ada di kalangan kaum lelaki menSatu cara mudah dan selamat untuk menghentikan Pancutan Pra-matang (premature ejaculation)
Tanpa Pil, Tanpa sebarang alat yang menyakitkan, Tanpa suntikan, Tanpa buku – Hanya Dengan Spray – 100% Asli – Tanpa ubatan.
Hasil segera yang berkekalan selamanya! Ubat tahan lama,
SUPERGEL MAX  adalah herba traditional untuk lelaki bagi menghentikan pancutan pra-matang.

Herba ini dibuat daripada resepi istimewa yang dikumpulkan dari buku traditional Melayu lama.Kemampuan setiap lelaki untuk BERTAHAN LAMA ketika bersama pasangan masing-masing berbeza mengikut faktor umur, kesihatan, keadaan fizikal serta juga keadaan psikologi atau emosi.

Tidak dapat dinafikan kaum lelaki seboleh-bolehnya ingin bertahan selama mungkin ketika ketika mengadakan hubungan seks ataupun sekurang-kurangnya mampu bertahan sehingga pasangannya merasa puas atau orgasme terlebih dulu.ghadapi masalah EJAKULASI PRAMATANG (premature ejaculation).

Masalah ini juga dikenali sebagai masalah cepat klimaks atau pancutan mani awal adalah satu isu yang amat menekan kaum lelaki dan juga pasangannya. EJAKULASI PRAMATANG biasanya berlaku kepada mereka yang baru sahaja memulakan hubungan seksual di mana pasangan lelaki tidak dapat mengawal klimaksnya lalu memancutkan mani awal.


INSYA ALLAH

Jangan sampai nanti isteri kita kutuk kita
“apalah abang ni..harap badan je tegap tapi atas katil dah lah lembik cepat game over pulak tu, macam main game online "
Untuk para suami jangan jadi lelaki touch n go..
Jangan nanti isteri sendiri mengutuk kita di belakang disebabkan masalah kita.
Tetapi.. Tidak Perlu Risau
Kerana Di Sini Ada JalanPenyelesaiannya.
Tahukah anda ?
Mengikut anggaran Persatuan Andrologi Malaysia, lebih dari 2.2 juta lelaki di Malaysia mengalami masalah lemah tenaga batin daN cepat pancut.
Jumlah sebenar mungkin lebih 3 kali ganda. Tetapi masalah ini hanya di ketahui oleh diri sendiri dan pasanganya sahaja. Kerana kejantanan seorang lelaki hanya teruji di katil sendiri.
Rahsia seorang lelaki akan terbongkar, apabila kalah teruk di katil sendiri semasa berasmara dengan pasangannya.
Ramai lelaki yang kelihatan hebat dan gagah diluar tetapi kalah teruk di atas katil sendiri..

Adakah anda juga dalam kategori ini..?



** FAKTA **

   78% wanita Asia tidak merasa puas tiap kali bersama pasangan. Namun perasaan tersebut diketepikan demi menjaga hati pasangan.
   35% kes cerai di Semenanjung Malaysia adalah kerana suami cepat inzal (pancut), lemahnya daya seks dalam memuaskan naluri seks isteri.
   Wanita mempunyai 9 nafsu berbanding lelaki yang hanya ada 1.
   Kegagalan mencapai orgasme lengkap boleh menyebabkan wanita mengalami ganguan organ seperti sakit buah pinggang, perut, usus dan saraf.


Oleh yang demikian, jika ANDA ingin BERTAHAN LEBIH LAMA DI RANJANG atau berdepan dengan masalah EJAKULASI PRAMATANG atau cepat klimaks (pancutan mani awal) adalah sangat mustahak bagi ANDA untuk mencari pendekatan yang sesuai dan serasi untuk diamalkan supaya keyakinan diri dapat dipulihkan kembali dan keharmonian rumahtangga berpanjangan.
Jika isteri anda sering menolak ajakan anda untuk melakukan hubungan intim, cuba FIKIRKAN semula……….

ADAKAH ANDA TELAH BERJAYA
MEMBERI ISTERI ANDA PUNCAK INZAL????

“Kami menjaminkan kepuasan anda…
Kami menjaminkan keseronokan anda”
BDS SUPERGEL MAX
FAKTA : Jika anda takutkan pasangan anda akan mentertawakan anda kerana menggunakan SUPERGEL MAX , JANGAN BIMBANG. Lebih 30% SUPERGEL MAX ini dibeli oleh wanita untuk pasangannya. Kenapa anda tidak???




JANGAN BIMBANG BDS SUPERGEL ADALAH DARI 100% HERBA
Herba-herba tersebut diolah sedemikian rupa melalui teknologi farmasi yang terbaik, teruji dan sehingga dapat dipercayai menjadi ramuan yang memberikan khasiat sebagai antiseptik yang dapat memberikan keamanan, kenyamanan dan kenikmatan dalam melakukan hubungan intim yang sihat sehingga pasangan menjadi harmonis dan percaya diri.

Cara Penggunaan Bds Supergel

Picit sedikit supergelmax ke jari anda. Sapu secara sekata dikepala zakar, takuk kepala zakar dan urat pari. Biarkan sejam sebelum bilas dengan air paip. Kemudian anda boleh bersama. Kesan supergelmax akan lebih kuat sekiranya anda biarkannya lebih lama dizakar anda.
Kami mengesyorkan anda menggunakan supergelmax  selepas mandi petang. Biarkan gel tersebut meresap. Bila anda mahu bersama isteri anda pada selepas insyak baru dibilas dengan air. Kesan  supergelmax mampu bertahan sehingga 9 jam. Walaupun anda tidak jadi bersama dengan isteri anda pada malam tersebut tidak mengapa kerana supergelmax  tidak memberbahayakan.
Cara penggunaan berserta gambar ada disertakan sekali didalam kotak.

Perhatian! Jika anda pengguna supergel  kali pertama, sila guna dalam kuantiti yang sedikit dahulu untuk mengetahui amaun yang sesuai untuk anda. Zakar setiap lelaki adalah berlainan dan masing-masing memerlukan amaun gel yang berbeza. Jika penggunaan pada hari ini tidak memberikan perbezaan, sila gandakan amaun gel untuk hari esok. Dan pastikan gel dibiarkan pada zakar sekurang-kurangnya 30minit atau 1 jam (lebih lama lebih baik).

Soalan-Soalan Lazim Berkenaan supergel
Bolehkah supergel  digunakan bersama kondom?
supergel  boleh digunakan bersama kondom. Sila bilas zakar dengan air paip sebelum menggunakan kondom.
Selamat ke guna supergelmax untuk seks oral?
supergel 100% berasaskan herba melayu. Untuk seks oral mahupun seks, sila bilas zakar anda dengan air paip dan sabun dahulu.
Saya takutlah nak guna. Selamat ke?
supergel  selamat. 100% herba & telah lebih 2 tahun kami jual kepada ribuan pelanggan. Anda tak perlu risau kerana saya sendiri juga menggunakannya.


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam



CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Tesco Ampang,Giant Batu Caves,Melawati,Hiway Balakong,Tesco  Puchong,Lrt Bangsar Angkasapuri,Semenyih,Shah Alam Berhampiran,Kota Damansara,Bukit Kiara,Tasik Permaisuri,Saujana Impian Kajang,The Mines, Kuala Pilah, Nilai Pajam , Lekas Highway,Subang Jaya, Pandan Indah, Selayang, Jalan Ampang,Bangi, Bukit Bintang, Kampung Baru,Kipmart Senawang,Bandar Sunway,(Tol Ayer Keroh Melaka Untuk Kuantiti Yang Banyak Boleh Campur2)
(COD BERGANTUNG JENIS BARANG-KUANTITI-KESESUAIAN MASA-BOLEH SMS UNTUK DEAL-REKOMEN GUNA POSLAJU JIMAT KOS-JIMAT MASA)


Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit




HARGA ASAL RM70


1.Tawaran Istimewa Bankin RM50.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
  :CIMB-05150027172529
  :BSN/BANK RAKYAT

Tambah Poslaju  
Pos laju RM 6 Semenanjung
  Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u/Cimb Clicks Dan Lain-lain Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin


2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call / Whatssap / Wechat : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :BDS SUPER GEL


TERIMA KASIH KEPADA ANDA SEMUA

No comments:

Post a Comment