Libido Oil Untuk Ereksi ,Stamina Dan Kekerasan Zkr Anda.


Ingin Konfiden pada daya tegangan ANDA?Cuba Libido hari ini.

LIBIDO OIL™ adalah ramuan berasas minyak kelapa hijau dan tumbuh-tumbuhan semulajadi untuk meningkatkan daya kelakian, dibuat khusus untuk memberi lebih daya ereksi, lebih stamina dan kepuasan seks yang maksimum. Ramuan semulajadi sebagai cara alternatif untuk lelaki, yang sangat berguna dan berkesan! Ia dirumus untuk kesuburan, sangat bagus untuk lelaki bagi merawat & mencegah kemandulan.
LIBIDO OIL™ juga dirumus khusus untuk memberikan anda lebih daya ereksi, dan memberi anda lebih rasa puas dalam nikmat seks. Jika anda inginkan kekerasan, ereksi yang lebih berkesan, rasa yang lebih nikmat dalam hubungan suami-isteri, produk ini adalah untuk anda.

Nikmati ereksi yang lebih kuat dan bertenaga dalam masa yang singkat! Berikan pasangan anda kepuasan dalam hubungan intim anda dengannya. LIBIDO OIL™ adalah sapuan yang selamat untuk digunakan dan akan memberikan anda lebih nikmat dan tenaga yang anda idam-idamkan! Ia adalah satu-satunya minyak yang khusus untuk anda gunakan ketika sesi senaman alat sulit anda.

Setiap lelaki ingin menjadi lelaki yang terbaik untuk pasangan mereka, dan sekarang anda boleh berterima kasih kepada LIBIDO OIL™ sistem peningkat kejantanan, dan anda pastinya boleh meningkatkan saiz dan daya seksual anda sekaligus memberi anda keyakinan di kamar tidur.

Anda tidak perlu lagi risau dan takut dengan daya seksual anda nanti. LIBIDO OIL™ adalah persediaan herba semulajadi. LIBIDO OIL™ akan membantu meningkatkan daya keyakinan anda untuk menikmati lebih kepuasan dalam kehidupan seksual yang berhak anda miliki.

BUKTI

PERBAIKI DAYA SEXSUAL DENGAN MINYAK TERULUNG DALAM PASARAN!LIBIDO
LIBIDO OIL™ diadun secara ekslusif untuk memberi anda sapuan yang sempurna. Secara herba ia diadun untuk ketegangan yang bertenaga dan daya seksual yang berstamina untuk anda. Bagi mencapai ketegangan yang bertenaga dan kuat, zakar mestilah diurut agar ramuan herba dapat menyerap jauh kedalam urat saraf. Seperti mana yang kita ketahui, zakar harus mengembang dengan sempurna dan ruangnya perlu dipenuhi dengan darah. Lebih banyak darah yang memasuki ruang zakar, maka lebih keras dan kuatlah ketegangan tadi. Untuk mengekalkan ketegangan, maka zakar harus memegang darah secara terus-menerus. Sapuan LIBIDO OIL™membina kebolehan otot zakar memegang darah dengan lebih banyak lagi, sekaligus meningkatkan tahap kekerasan. Ia berkesan untuk memelihara otot dan urat saraf agar kekuatan seks anda lebih bertenaga dan berganda.

Lelaki-lelaki yang telah menggunakan LIBIDO OIL™ merekodkan daya ereksi yang lebih padu, daya seksual hebat ini membuatkan mereka rasa lebih seksi, rasa lebih ceria, lebih maskulin dan merasakan daya seksual yang luarbiasa. Peningkatan dalam sensitiviti juga dirasai, selain nikmat pancutan mani yang lebih puas!

Zakar anda diukur dengan dua komponen - jumlah aliran darah yang diterima dan tahap darah yang boleh dikekalkan. LIBIDO OIL™ memang dirumus untuk menangani kedua-dua perkara yang disebutkan tadi. Ia juga mampu menjaga otot zakar yang memegang darah iaitu Corposa Cavernosa dan Corpus Spongiosum agar lebih sihat.

Ketika zakar dalam keadaan lembik, zakar menerima kadar aliran darah yang sama seperti bahagian anggota badan yang lain. Ketika tegang berlaku, zakar akan mengembang dan tisu zakar yang seakan-akan span akan memerangkap darah di bahagian Corposa Cavernosa dan Corpus Spongiosum. Seperti yang anda ketahui, LIBIDO OIL™ mengandungi campuran yang lengkap dengan bahan yang berpotensi tinggi dalam membantu meningkatkan aliran darah ke zakar.

Kesan LIBIDO OIL™ boleh dimaksimakan dengan bimbingan, senaman urutan akan anda terima secara percuma. Senaman berbentuk regangan dan cara-cara urutan memberikan anda sedikit pemahaman bagaimana meningkatkan daya alat seksual anda.
BAHAN-BAHANFORMULASI TERUNGGUL DENGAN HERBA TERHEBAT.LIHAT,RASAKAN,GUNAKAN
Di bawah anda dapati tersenarai herba yang kuat terkandung dalam LIBIDO OIL™ produk peningkat kelakian dan sedikit maklumat mengenainya dan bagaimana ia berfungsi.
MUIRA PUAMA (ptychopetalum olacoides)
Muira puama, dikenali sebagai "Pokok Mandul," ia pokok kecil yang boleh mencapai ketinggian 15 kaki di hutan Amazon Brazil. Akar dan kulitnya adalah bahan utama yang digunakan. Puak Asli Brazil menggunakannya sebagai terapi untuk masalah seksual, keletihan melampau, bengkak urat saraf dan sakit sendi. Nama botani untuk Muira puama ialah Ptychopetalum olacoides.

HAWTHORN BERRY (crataegus oxycantha)Hawthorn telah diguna sejak kurun pertengahan, membantu saluran darah dan melegakan otot yang letih. Ia membantu pengaliran darah dan turut diguna sebagai peningkat daya seksual. Hawthorn dapat membantu meningkatkan kekuatan salur darah yang membawa darah dan nutrisi kepada zakar.


DAMIANA (turnera diffusa)Damiana digunakan secara tradisi sebagai penenang, sebagai pelega dan sebagai bahan untuk merawat masalah lelaki oleh Puak Asli di Mexico. Mula dikomersialkan di Amerika pada 1874, damiana dipasarkan sebagai peningkat daya seksual dan didakwa mampu meningkatkan nafsu syahwat, juga membantu pesakit yang mengalami tekanan perasaan.


GINKGO (ginkgo biloba)Untuk lebih 5,000 tahun Ginkgo telah diamalkan oleh pakar herba dan ubat-ubatan negara China. Ginkgo terkenal kerana kemampuannya meningkatkan aliran darah ke otak. Ia memberikan otak tenaga dan sistem saraf. Ginkgo memperbaiki aliran darah dan oksigen secara optimum sehinggalah ke alat sulit untuk memperkuat ketegangan sekaligus meningkatkan fungsi seksual anda.


VITAMIN B3 (Niacin)

Niacin (vitamin B3) adalah vitamin yang penting sering terdapat dalam pelbagai jenis makanan. Tubuh badan menggunakan niacin sebagai pemangkin untuk lebih 50 jenis tindak balas kimia dalam badan. Niacin bekerja sebagai pencair darah sekaligus memudahkan aliran darah. Ia juga bahan penting untuk memberi tenaga kepada sel-sel yang terdapat dalam badan. Ia adalah vitamin penting yang juga diperlukan sebagai sintesis kepada hormon-hormon seks anda.

OAT STRAW (avena sativa)Oat Straw juga dikenali kerana ia menyegar saraf, membuatkan buah zakar (kerandut zakar) lebih merasa nikmat sensasi. Oat Straw adalah bahan terbaik sebagai (makanan) kepada sistem saraf utama, lebih-lebih lagi ketika anda sedang runsing dan tertekan. Ia juga khusus untuk keletihan dan kelenguhan otot dan urat saraf.


CATUABA (erythroxylum catuaba)Catuaba ada sejarah lama sebagai herba peningkat nafsu. Hanya terdapat di Brazil dan sebahagian Amazon, Catuaba adalah perangsang sistem saraf utama yang digunakan secara meluas di seluruh dunia untuk merawat mati pucuk, keletihan dan lemah tubuh badan.


HORNY GOAT (epimedium sagittatum)Horny Goat adalah aprodisiak yang meningkat libido, dan membantu memperbaiki fungsi ketegangan zakar untuk lelaki. Dikenali sebagai Epimedium, horny goat adalah yang terawal dicatat dalam buku-buku herba Cina Kuno. Hari ini horny goat memegang peranan penting dalam Perubatan Cina Kuno dan popularitinya semakin meningkat keseluruh dunia.


VITAMIN E

Vitamin E adalah bahan lemak mudah serap dan penting untuk kesihatan. Ia ditemui dalam tumbuh-tumbuhan, sayur yang hijau, kekacang dan minyak sayuran. Vitamin E dianggap mistik dalam meningkatkan dan menggantikan sistem reproduktif lelaki. Ia akan membanyakkan sperma, ini kerana nama kimianya iaitu tocopherol, dalam bahasa Greek berbunyi "kesejahteraan dan kesuburan kelahiran" atau lebih mudah lagi, "minyak kesuburan."

LADA HITAM (piper nigrum)Lada Hitam telah direkodkan dengan banyak dalam sejarah perubatan herba, untuk melegakan sakit perut akibat angin sesat, seliuh, kekejangan, senggugut dan lain-lain sindrom seumpamanya. Kini ramai mengambil cayenne secara dalaman untuk melancarkan aliran darah. Selain itu ia menjadi sebagai "booster" kepada herba-herba.

BUAH ADAM & HAWABuah Adam & Hawa telah digunakan berkurun-kurun lampau, oleh orang Mesir dan Arab untuk mengubati mandul. Buah ini dapat meningkatkan kesuburan untuk lelaki mahupun wanita. Ia terbukti berkesan dan telah banyak merawat pesakit-pesakit yang mandul. Herba ini sangat popular dikalangan penduduk tanah arab. Ia juga dikenali dengan nama "buah mandul"


SOALAN DAN JAWAPAN

Bagaimana LIBIDO OIL™ berfungsi?
Formulasi LIBIDO OIL™ olahan pelbagai variasi herba membantu meningkatkan tenaga dan stamina seksual anda secara menyeluruh. Ia meningkatkan lagi kekuatan otot zakar anda untuk memegang darah dengan lebih banyak dan lebih lama, ini menyebabkan ereksi yang lebih keras dan kuat serta bertenaga.
Apakah bahan yang terdapat dalam sebotol LIBIDO OIL™?
Boleh rujuk diatas untuk melihat bahan-bahannya.
Kenapa didedahkan semua ramuan herba dalam produk LIBIDO OIL™, tidakkah nanti akan ada pesaing?
Memang LIBIDO OIL™ akan sentiasa ada pesaing, namun kami percaya bahawa mereka tidak dapat menyaingi LIBIDO OIL™ dari segi harga, kualiti dan kesannya! Selain itu herba yang kami senaraikan sebagai bahan utama sukar untuk dimiliki. LIBIDO OIL™ akan tetap menjadi produk asas herba yang menggunakan minyak kelapa hijau asli PERTAMA dan TERUNGGUL di dunia! Berapa lama harus saya menggunakan LIBIDO OIL™?
Cadangan yang tepat adalah 4 bulan untuk kesan yang optimum. Sebahagian pengguna nampak perubahan yang menakjubkan dalam masa beberapa minggu. Sebahagiannya mengambil masa yang lama sedikit. Masa untuk anda lihat kesan-kesannya bergantung pada bentuk tubuh badan anda, amalan pemakanan, kesihatan menyeluruh, genetik dan faktor-faktor lain. Walau apa pun kondisi anda, anda akan melihat kesannya, atau wang anda dipulangkan.
Ada kesan sampingan?
Pengguna-pengguna LIBIDO OIL™ tidak akan mengalami kesan sampingan. Ini kerana LIBIDO OIL™ adalah persediaan herba yang baik untuk kesihatan otot, kulit dan urat zakar. Lagipun ia untuk kegunaan luaran sahaja.
Adakah kesannya bersikap kekal?
Tiada sesuatu jaminan untuk setiap sesuatu akan kekal, namun anda rasailah sendiri kesan penggunaan LIBIDO OIL™ untuk 4 bulan, dan anda amatilah sendiri, samada ia bersifat kekal atau tidak.
Berapa kerap harus saya guna LIBIDO OIL™?
Penggunaan LIBIDO OIL™ disyorkan 2 kali sehari. Pagi dan malam selama 4 bulan.
Berapakah kos LIBIDO OIL™?
Harga LIBIDO OIL™ boleh anda dapati di laman ini.
Berapa hari produk LIBIDO OIL™ akan saya terima?
Anda akan terima produk LIBIDO OIL™ dalam tempoh 2 hari selepas pembayaran dibuat.
Bagaimana produk LIBIDO OIL™ ini dihantar?
Setiap pesanan LIBIDO OIL™ akan dihantar mengggunakan POSLAJU™. Tiada apa-apa akan ditulis pada bungkusan tersebut. Maklumat anda seperti nama, alamat & nombor telefon juga akan kami rahsiakan! Kerahsiaan anda keutamaan kami.

Apa yang membezakan produk LIBIDO OIL™ dengan lain-lain produk yang ada di dalam pasaran sekarang?
LIBIDO OIL™ menggunakan bahan-bahan herba yang belum pernah digunakan oleh produk-produk lain. Pati minyak kelapa hijau yang asli dan pekat diguna, anda boleh rasai sendiri kehebatan LIBIDO OIL™, sesuai untuk diguna ketika sesi urutan dan senaman zakar. Anda akan rasai sendiri LIBIDO OIL™ berbeza dengan produk lain yang berada di pasaran, dari segi aroma & kepekatan! Untuk pastikan ia berfungsi dan asli, sila sapukan pada bahagian berurat seperti pada tangan atau pada zakar anda, urat pada kawasan yang disapu pasti akan timbul dan mengembang!
Tempah Libido Oil Online !!!

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahanboleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM36.00 ke Akaun :Mayban-155015219871
   

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.

(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call :017-3468224

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah
Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : LBO
Contoh:-
AZMAN BIN ALI No 2, Jalan P/9a, Kawasan Perusahaan Sek 19,
43650
Bandar Baru
Bangi Selangor Maybank RM36.00
10.00AM 17 .01.2010.SLF


CASH N DELIVERY-KUALA LUMPUR-SELANGOR-SEREMBAN-MELAKA-SEGAMAT-(WAKTU TERTENTU SHJ)
                            
ORDER ONLINE-MALAYSIA-BRUNEI-SINGAPORE-INDONESIA
 
PEMBUNGKUSAN DIRAHSIAKAN DAN URUSAN PENGHANTARAN ADALAH BY POS LAJU TERUS KE RUMAH ANDA DAN JUGA ALAMAT BOLEH GUNAKAN ALAMAT POS LAJU BERHAMPIRAN SEKIRANYA PELANGGAN INGIN MERAHSIAKAN ALAMAT MEREKA ATAU TIADA ORANG DI RUMAH.PELANGGAN BOLEH DATANG AMBIL SENDIRI DI PUSAT POS LAJU YANG DINYATAKAN DARI JAM 8.30PG-8.00 MLM SELAMA 14 HARI
(SEMUANYA PERCUMA DAN ATAS PERMINTAAN PELANGGAN SHJ) 

MORE INFO-KLIK DI SINI

No comments:

Post a Comment