Ves Breast Pump | Memejalkan | Membesarkan | Payudara | Wanita

Ves Breast Pump | Memejalkan | Membesarkan | Payudara | Wanita

Ves Breast Pump - Payudara Lebih Besar & Montok

Kecantikan seseorang wanita pastinya dikaitkan dengan rupa wajah, saiz payudara dan bentuk badan. Lelaki mana yang tidak suka kepada bahagian wanita ini. Semua lelaki mempunyai selera yang berbeza-beza tentang wajah wanita tetapi mereka sependapat tentang payudara. "Payudara mestilah menarik..." barulah lelaki akan tewas dengan anda.

Anda sebagai wanita sudah pasti ingin mempunyai payudara yang besar, pejal dan montok. Tidakkah anda rasa iri hati pada kawan atau teman sepejabat yang mempunyai payudara yang besar? Adakah anda peduli? Adakah anda sudah berserah pada keadaan dan tidak mahu berbuat sesuatu tentang saiz payudara anda. Padahal anda boleh berbuat sesuatu untuk menjadikan kurniaan, yang ada pada semua wanita ini menjadi lebih menarik.

Kelebihan Ves Breast Pump

* Pembesaran Payudara secara semulajadi.

* Kesan dapat dilihat dalam beberapa hari sahaja.

* Tidak ada kesan sampingan, Hanya Payudara yang Bertambah BESAR.

* Payudara akan menjadi pejal dan montok.

* Keputusan cepat, secepat satu minggu

* Harga yang paling rendah di pasaran setanding dengan kualiti.

* Penghantaran rahsia - tiada keterangan di atas kotak.

* Ves Breast Pump ini tidak terdapat di pasaran tempatan. Hanya dijual di laman web ini sahaja.

* Design Ves Breast Pump ini daripada United Kingdom. Bahan lebih bagus dan tahan lama. Pump lebih kuasa.

* Ada beg yang cantik untuk senang dibawa dan disimpan.

* Dijual di United Kingdom. Ada GMP dan CE certificate. Anda dapat produk yang ada kelas.

* Jaminan 1 tahun cup tak akan retak dan pump tak akan rosak. Kalau rosak kami akan ganti dengan yang baru.


Cara Menggunakan Ves Breast Pump

1. Sapu dan urut payudara dengan krim pembesar. (Krim ini digunakan untuk merangsang pembesaran payudara). Lihat video dan ikut cara yang disyorkan. Saya syorkanFirming Cream dari Bio Asli kerana krim ini telah terbukti berkesan.

2. Gunakan pam yang sesuai mengikut saiz payudara anda. Seeloknya selepas mandi dimana anda lebih segar dan lebih tenang. Jangan gunakan pump jika anda rasa anda akan terganggu dengan hal-hal lain.

3. Kurang dari atau 32A,33A,34A - Saiz Medium.

4. Sebelum mula menggunakan pump, pastikan cup betul-betul centre (payudara ditengah-tengah) kalau boleh masokkan lebihan bahagian tepi payudara ke dalam cup. Tarik pemegang pump perlahan-lahan. Anda hanya perlu tarik dua atau 3 kali sahaja dan payudara anda sudah memenuhi cup. Kedudukan badan perlu tegak. Anda berada dalam keadaan duduk). Pam sehingga keseluruhan payudara anda berada dalam cup. Jika terlebih pump dan anda rasa sakit, tarik pemetik pistol untuk lepaskan tekanan. Rehatkan diri anda dengan keadaan payudara tegang di dalam cup. Anda boleh berbaring setelah payudara tegang didalam cup. Jika tekanan berkurang, (angin terlepas keluar) tarik pemegang untuk tambahkan tekanan. Biarkan dalam keadaan payudara tegang dalam cup untuk 15 minit. Tukar ke payudara sebelah.

5. Disyorkan 2 kali sehari, jika ingin hasil yang cepat boleh gunakan lebih dari 2 kali, setiap sesi hanya 30 minit sahaja.

6. Gunakan mengikut keselesaan. Anda akan melihat perubahan dari pump kecil ke saiz pump lebih besar dalam masa 1 bulan.

7. Jika inginkan hasil yang baik, kekalkan masa 15 minit setiap kali sesi pam. (setiap sebelah payudara 15 minit waktunya, jika kiri dan kanan masa 30 minit diperlukan)

8. Tidak perlu gunakan sehingga 1 jam kerana ini akan menyakitkan payudara.

9. Keputusan akan dirasai dalam tempoh seminggu sahaja, anda akan rasa payudara anda bertambah besar dan tegang. Payudara anda akan meningkat kepada 1 hingga 3 saiz cup sebelum 3 bulan. Ini akan anda rasakan bila anda terpaksa menukar saiz coli anda.

10. Untuk mencapai hasil yang sedemikian, arahan penggunaan mestilah dipatuhi.


Soalan Lazim Berkenaan Ves Breast Pump

Adakah produk ini berkesan?

Ya, produk ini memang berkesan. Kami telah ada ramai pelanggan yang telah menggunakan Ves Breast Pump di Malaysia. Ves Breast Pump juga di jual di UK, USA, Indonesia, Singapura, China dan banyak negara lain di seluruh dunia. Ramai pelanggan kami telah mencuba berbagai-bagai krim dan tidak mendapat hasil yang membanggakan. Tapi setelah menggunakan Firming Cream dan ves breast pump, hampir kesemua pelanggan amat berpuas hati dengan keputusan yang mereka perolehi. Selain dari keadah mengurut, Ves Breast Pump adalah keadah tradisional yang di syorkan oleh majalah MIDI keluaran november 08 sebagai alat untuk membesarkan dan menaikkan payudara yang jatuh.

Adakah saiz cup sesuai dengan payudara saya?

Saya akan beri anda 3 cup. Cup pertama untuk payudara saiz a-b. Cup kedua untuk saiz payudara b-c. Cup ketiga untuk saiz payudara c-d. Jaminan saya jika cup yang paling besar masih kecil untuk payudara anda, pulangkan produk pada saya dan saya akan pulangkan duit anda. Setakat ini setelah 2 tahun beroperasi saya hanya ada seorang pelanggan yang memulangkan produk kerana saiz badan beliau tidak membolehkan beliau menggunakan Ves Breast Pump.


Berapa lama untuk saya melihat perbezaan pada payudara saya? Berapa besar boleh saya dapat selepas rawatan?

Kesan boleh dilihat seawal minggu pertama. Payudara anda akan membesar 1 ke 3 inchi sebelum bulan ketiga. Bila penggunaan disertakan dengan penggunaan Firming Cream, keputusan akan lebih memberangsangkan.


Adakan payudara akan sakit semasa menggunakan pump payudara?

Tidak, jika anda mengikuti arahan yang disyorkan, tidak ada rasa sakit atau tidak selesa semasa menggunakan Ves Breast Pump.

Adakah kesan sampingan dari penggunaan Ves Breast Pump?
Tidak diketahui ada kesan sampingan selain dari payudara lebih besar, montok dan pejal.


Berapa kerap saya gunakan Ves Breast Pump dan untuk berapa lama sekali guna?

Gunakan lebih lama dan lebih kerap untuk kesan yang cepat. Pump kepada keadaan yang selesa sehingga payudara memenohi chamber dan kekalkan pada keadaan payudara tegang di dalam cup untuk 10 ke 15 minit untuk kedua-dua payudara. Dua kali sehari. Jangan terlebih pump. Jika terasa sakit atau tidak selesa kurangkan tekanan pada chamber.

Adakah Ves Breast Pump ini berkesan untuk semua wanita?

Ya, ia berkesan untuk semua payudara. Ves Breast Pump akan menarik tissue payudara untuk lebih besar. Ini dipanggil pembesaran tissue. Serupa seperti bersenam untuk membesarkan otot-otot kita.

Jika saya pump untuk 1 jam, adakah akan memberi kesan yang lebih bagus?

Tidak, jika anda mahukan kesan yang cepat, gunakan Ves Breast Pump dengan lebih kerap tapi hanya untuk 15 minit untuk satu payudara. Masa total 30 minit untuk kedua-dua payudara.

Bolehkah saya pump payudara saya sehingga memenuhi chamber?

Anda boleh pump sehingga mana anda rasa selesa.

Adakan kesan yang saya perolehi akan kekal sampai bila-bila?

Anda akan berasa bangga bila anda telah dapat bertukar saiz bra kepada yg lebih besar. Apabila anda telah dapat saiz yang anda inginkan, anda boleh mengurangkan kekerapan menggunakan Ves Breast Pump. Kalau biasa anda gunakan tiap-tiap hari anda boleh gunakan sekali dalam 3 hari. Anggaplah bahawa kita semua akan melalui proses alam semulajadi.



CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama,Shah Alam,Klang. Puchong, Pantai, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan

(Cash On Delivery Bergantung pada kuantiti barang dan jenis barang dan kesesuaian masa dan nilai barang-Sekirangnya nilai barang agak tinggi atau dengan kuantiti yang banyak deposit di perlukan.Buat temujanji untuk COD  )


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam

[/B]

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit




1. Bankin RM249.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN

Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :VSPM

No comments:

Post a Comment