Vegrow | Meningkatkan Prestasi Seksual | Kesihatan | Lelaki Dan Wanita

Vegrow | Meningkatkan Prestasi Seksual | Kesihatan | Lelaki Dan Wanita

APA ITU Vegrow ?

Vegrow merupakan satu campuran hebat bahan-bahan semulajadi yang 100% selamat yang dapat membantu meningkatkan pengaliran darah ke zakar dan menghasilkan ereksi yang lebih padat, keras dan tahan lama tanpa kos yang tinggi.

Bukan itu sahaja, Vegrow tidak terbatas kepada meningkatkan prestasi seksual sahaja malah dapat membantu meningkatkan tahap kesihatan lelaki dan wanita secara keseluruhan.


FUNGSI SEBENAR Vegrow

Vegrow merupakan rumusan unik yang menggunakan kaedah bioteknologi dari gabungan ekstrak herba yang asli terpilih dan dijamin selamat.

Fungsi utama Vegrow adalah seperti:

Memberi tenaga dan membantu mereka yang mengalami masalah zakar yang sukar tegang dan kurang mantap.
Merangsang dan meningkatkan tahap kesihatan keseluruhan sistem badan.
Baik untuk ginjal, jantung dan hati. Juga membantu menguatkan tulang dan tisu badan.
Meningkatkan pengeluaran hormon lelaki dan wanita serta membantu meningkatkan tahap kesuburan.

Fungsi lain: Membantu mereka yang mengalami masalah:

Mati pucuk.
Kencing Manis.
Thyroid.
Luka dalam badan.
Mandul.
Masalah prostat.
Masalah seksual wanita.
Tekanan darah tinggi.
Tekanan darah rendah.
Batu karang.
Masalah lemah badan.
letih-letih.
Sakit-sakit badan.
Buah pinggang.
Masalah kulit.
Buasir.
Resdung.


Vegrow memang terkenal di pasaran sebagai kapsul herba yang dapat membantu meningkatkan tenaga dan fungsi seksual lelaki. Ia juga membantu menguatkan ketegangan zakar dan baik untuk mereka yang mengalami masalah sukar untuk ereksi.

Vegrow telah banyak membantu mereka yang mempunyai masalah kesihatan. Gunakan sendiri Vegrow, anda pasti akan rasakan keistimewaan kapsul herba semulajadi ini. Gunakan dengan yakin, InsyaAllah kesihatan anda pasti akan bertambah baik hari demi hari.

HALAL & ADA SIJIL KESIHATAN



GERENTI POWER !!!!

KERAS, BESAR, TAHAN LAMA & MAIN BERULANG KALI.

TESTIMONI PENGGUNA Vegrow

Testimoni 1 - Vegrow MEMANG POWER

Sebenarnya saya tidak ada masalah dari segi kekuatan tenaga batin. Alhamdulilah tanpa makan sebarang ubat, saya mampu memuaskan isteri saya. Namun, seorang rakan memperkenalkan kapsul Vegrow kepada saya. Saya pun mencubanya atas dasar kapsul ini baik untuk kesihatan kerana melancarkan perjalanan darah. Selepas satu jam saya memakannya, cukup menakjubkan, alat kelelakian saya keras dengan tiba-tiba tanpa rangsangan, lebih keras dari biasa, besar, tahan lebih lama, lepas klimaks pun masih keras dan dapat bersama isteri saya berulang kali. Syukur Alhamdulillah Vegrow memang Powerrrrr. - En Omar bin Abu Bakar, Kuala Lumpur.

Testimoni 2 - TERIMA KASIH Vegrow

Masalah mati pucuk membuatkan saya rasa rendah diri dan cepat marah. Saya selalu bertengkar dengan isteri dan ini telah menjejaskan hubungan kami. Apabila datang "keinginan", zakar saya tidak menegang sepenuhnya dan lembik. Saya benar-benar tertekan mengenangkan masalah yang saya hadapi jadi saya mula mencari jalan penyelesaian. Saya diperkenalkan dengan Vegrow. Setelah mencuba saya dapati zakar saya cepat menegang apabila diransang dan ianya lebih padat dan keras. Kini saya tidak lagi rasa rendah diri apabila ingin bersama dengan isteri. Saya amat bersyukur kehadrat Allah s.w.t kerana dipertemukan dengan produk sehebat Vegrow. Terima kasih Vegrow. - Encik Yasir Yahya, Perak.

Testimoni 3 - KINI BADAN TIDAK PENAT LAGI

Sebagai seorang pemandu teksi saya sering berasa letih-letih dan sakit belakang setelah seharian mencari rezeki. Saya telah diperkenalkan dengan Vegrow dan terus menggunakannya sejak November 2007. Saya dapati ianya dapat membantu saya merasa lebih fokus dan bertenaga ketika bekerja. Malah apabila bangun daripada tidur saya merasa lebih segar dan ringan - Encik Azhar, Penang.

Testimoni 4 - KULIT LEBIH CANTIK DAN TEGANG.

Sebelum ini saya menghidapi bermacam-macam penyakit kronik seperti buah pinggang bernanah, batu dalam hempedu dan pundi kencing serta ketumbuhan. Setelah diperkenalkan oleh rakan tentang kelebihan kapsul Vegrow, saya mengambilnya sebanyak 2 biji setiap hari. Hasilnya, kini semua penyakit tersebut semakin pulih dari hari ke hari. Malah saya juga mendapati kulit saya juga menjadi lebih cantik dan tegang" - Dayang Puteri, 42 Tahun.

Testimoni 5 - ISTERI BERTAMBAH SAYANG

Semenjak mengalami kemalangan jalanraya beberapa tahun lepas, saya mengalami masalah tenaga batin yang serius. Saya menjadi buntu setiap kali memikirkan penyelesaiannya. Setelah mengambil Vegrow, tenaga saya menjadi luarbiasa walaupun kini masih lagi bertongkat. Isteri pun bertambah sayang dan jiwa saya menjadi lebih tenang berbanding dahulu. Alhamdulillah......... - Yusof bin Othman, 33 Tahun.

Testimoni 6 - LEBIH BERTENAGA KETIKA BERSAMA ISTERI

Masalah yang kerap saya hadapi adalah kesukaran untuk melelapkan mata. Masalah ini dialami hampir setiap malam. Bukan itu sahaja, saya juga cepat letih bila bersama isteri sehingga tidak mampu memberikan yang terbaik. Setelah mengamalkan kapsul Vegrow, kini saya boleh menikmati tidur yang lebih lena. Pada masa yang sama, saya menjadi lebih bertenaga ketika bersama isteri. Saya mengucapkan terima kasih kepada rakan yang memperkenalkan produk ini" - Fauzi bin Abdullah, 34 Tahun.

ISI KANDUNGAN Vegrow

Vegrow menggabungkan rumusan herba asli unik yang dapat membantu meningkatkan tahap kesihatan anda.

Setiap kapsul (400mg) Vegrow mengandungi:
Cortex Eucommia ulmoides - 100mg.
Herba Cynomorium songaricum - 100mg.
Ganoderma lucidum - 70mg.
Cortex Cinnamomum cassia - 60mg.
Radix Codonopsis pilosula - 35mg.
Radix Glycyrrhiza uralensis - 35mg.

CARA MAKAN Vegrow

Sebagai permulaan, makan separuh biji sahaja sejam sebelum seksual atau sebelum tidur. Lebihkan minum air. Sebiji kapsul terlebih kuat untuk sesetengah orang. Untuk kesan yang lebih baik, elakkan minum air kelapa dan teh selepas memakannya. Jika anda rasa separuh kapsul tidak cukup kuat, bolehlah makan sebiji terus.

HARGA Vegrow

RM 70 - 05 biji kapsul Vegrow (Pek Percubaan)
RM 120 - 10 biji kapsul Vegrow
RM 210 - 20 biji kapsul Vegrow
RM 298 - 30 biji kapsul Vegrow (1 kotak)


TIPS: Untuk tambah saiz zakar, makan vegrow, lepas 15 minit urut dengan DIEM Krim, DIEM OIl atau Wild.x. Mesti dapat besar, panjangkan zakar dengan lebih cepat




CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves,Shah Alam, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan

(Cash On Delivery Bergantung pada kuantiti barang dan jenis barang dan kesesuaian masa dan nilai barang-Sekirangnya nilai barang agak tinggi atau dengan kuantiti yang banyak deposit di perlukan.Buat temujanji untuk COD  )


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam

[/B]

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit




1. Bankin RM249.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN

Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :VGRW

No comments:

Post a Comment