PheRomances 50x | Kuasa Pemikat | Penggoda | Minyak Pengasih Luar Negara

PheRomances 50x | Kuasa Pemikat | Penggoda | Minyak Pengasih Luar Negara



PheRomances merupakan wangian pemikat wanita terunggul dan termoden. Dicipta khas untuk lelaki yang mementingkan penampilan diri. Wangian PheRomances mampu membina dan membuat tahap keyakinan diri anda setingkat lebih tinggi dari orang lain khususnya bilaberhadapan dengan wanita.

PheRomances mampu menarik perhatian wanita serta membuatkan mereka lebih tergoda dengan haruman wangian pheromone yang unit buat si pemakainya.

Mengandugi kuasa 50x Pheromone menjadikan PheRomance sebagai wangian pemikat wanita terunggul di masa ini yang tidak mampu ditandingi oleh mana-mana pewangi pheromone yang lain.



Dengan botol serta berwarna varian Gold, PheRomance adalah terlalu unggul jika dibandingkan dengan mana-mana pewangi berpheromone yang di pasaran masa kini yang rata mempunyai 25x ganda pheromones sahaja.

Gunakan PheRomances, sejenis hormon lelaki, pemikat wanita semulajadi (yang berkuasa) anda boleh memikat, mempesona, menguja, dan MENGGODA mana-mana wanita. Pheromones akan meningkatkan daya keterampilan anda, terhadap wanita secara mendadak. Di-jamin oleh saintis antarabangsa! Jadilah WIRA dalam arena memikat wanita!

   Pheromones membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan;
   Wanita akan cuba menggoda ANDA tanpa anda sedari;
   Lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan
   Dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian;
   Anda akan dapat lebih senyuman dari wanita;
   Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan;
   Hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan!

   Apakah Pheromones?

Setiap haiwan di muka bumi (termasuk manusia) menghasilkan dan bertindakbalas terhadap pheromones. Ia adalah sel hormon yang dikeluarkan melalui liang peluh dan hampir tidak BERBAU. Pheromone hanya dapat dikesan oleh organ (VNO) veromenasal yang terdapat pada pangkal hidung. Pheromones adalah hormon pemikat wanita paling berkuasa di dunia! Ada lelaki yang boleh menghasilkan pheromones secara banyak, manakala ada sebahagian lelaki mengeluarkan pheromones terlalu sedikit dan mungkin tiada langsung. Lelaki-lelaki ini, yang mampu mengeluarkan pheromone dengan banyak secara semulajadi, mungkin anda lihat, mereka kelihatan lebih berkarisma dan punyai aura yang menakjubkan! Kadang-kadang, walaupun rupa mereka tidak menawan, tiada duit yang banyak, mereka dapat menawan gadis-gadis yang sangat cantik dan rupawan! Itulah yang dikatakan (body chemistry) daya bau badan yang mampu memikat – atau mungkin mereka telah menggunakan kuasa PheRomances



Efek penggalak libido PheRomances

Pheromones dalam PheRomances bukan hanya mampu memikat seks yang bertentangan, ia juga merangsang libido pasangan anda. Ini bermaksud, dengan menitiskan PheRomances pada nadi anda, iaitu di pergelangan tangan dan leher, juga di belakang cuping telinga, daya tarikan seksual anda akan meningkat. Ini pasti membantu hubungan intim anda dengan kekasih anda. Wanita tidak akan terlepas olehnya! Ia seperti MAGNET. Dengan efek PheRomances ini, anda akan MEMPEROLEHI kelebihan berbanding lelaki-lelaki lain. Gunalah setiap masa, dan anda akan perasan bahawa, anda akan lebih sukses dengan wanita. (Janganlah risau, sebotol PheRomances ini boleh tahan sehingga 3-5 bulan lamanya!)

PheRomances akan meningkatkan keinginan (libido) wanita sekeliling anda secara sedar atau tidak. (kajian secara saintifik dan kllinikal yang dijalankan ke atas pengguna-pengguna pheromones) ia mengekalkan dan memanjangkan tempoh perkahwinan, persahabatan dan persaudaraan. Ini membuktikan pheromones bukan sekadar penggalak libido. Ia juga membantu anda mengharungi kehidupan dengan lebih berjaya. Cubalah sendiri! Anda pasti akan teruja.




Kebiasaannya pheromone manusia terdapat di celah ketiak ketika perpeluhan berlaku.? Pheromone semulajadi ini adalah satu evolusi kehidupan yang sangat menakjubkan. Penemuan saintis mendapati bahawa, wanita memilih lelaki yang bakal menjadi bapa kepada anaknya berdasarkan faktor-faktor PHEROMONE yang dimiliki oleh lelaki tersebut! Fakta ini memang menarik dan harus anda berikan perhatian, bukankah begitu?

PheRomances mengandungi kandungan pheromone manusia tulen, pada gred tinggi dan terbaik, antara yang paling tinggi kepekatannya berbanding lain-lain jenama yang berada di pasaran. Anda pasti perolehi kesan yang OPTIMUM setiap kali menggunakannya.





PheRomances adalah pheromones yang diadun dengan minyak berasaskan tumbuhan, tanpa sebarang alkohol. Pembeli harus berhati-hati membeli produk pheromones sintetik, campuran bahan asasnya alkohol seperti ethanol dan sebagainya, kerana kajian menunjukkan?bahawa pheromone akan rosak dan musnah dalam masa beberapa saat, sebaik saja ia dilarutkan ke dalam bahan berasas alkohol. Anda patut membeli Pheromones dengan bijak, dengan melakukan sedikit survey & kajian!



Cara Guna PheRomances

PheRomonces di pakai seperti minyak wangi biasa, dititis pada nadi lengan, leher dan pada baju. Perempuan akan secara tidak sedar mengesan pheromones dan mereka akan tiba-tiba tertarik pada anda.



Kami tahu anda tentu ada banyak persoalan yang bermain di kepala anda. Di sini adalah jawapan  kepada soalan-soalan yang selalu ditanya tentang PheRomances

Apakah Pheromone?
Pheromone adalah cecair hormon sintetik yang menghantar bau tanpa sedar kepada seksual bertentangan yang mana akan memberi kesan aroma romantik dan seksual (penarik semulajadi secara sintetik). Ia juga meningkatkan kualiti kehidupan secara seksual!

Bagaimana pheromon dikesan?
Pheromon dikesan melalui organ tiga inci di dalam hidung dan dipanggil (Vomeronasal Organ). Ia menghantar respon seksual kepada otak.

Bagaimana saya tidak pernah dengar penemuan yang menarik ini?
Ini kerana ia adalah penemuan terbaru dan terkini! Mungkin anda kurang percaya kepada Deria Ke-enam namun ianya wujud dan ianya menjadi sebutan ramai.



Adakah kita mengeluarkan pheromon secara semulajadi?
Benar. Kita sebenarnya berkomunikasi secara kimia dengan setiap orang setiap masa. Itu adalah sesuatu yang tidak kita peka.

Jika secara semulajadinya kita mengeluarkan pheromon sendiri, kenapa pula kita perlukan Pheromon tambahan?
Ini kerana tabiat semulajadi. Apakah yang mula-mula kita lakukan setiap pagi? Mandi. Ia membasuh dan menghilangkan pheromon kita. Secara amnya, ianya adalah normal. (Lagipun, kita memakai baju dari hujung rambut sampai ke hujung kaki, dengan itu menghadang 90% kulit kita yang merembeskan pheromon ke udara.) Apabila kita memakai Pheromon tambahan, kita sebenarnya menggantikan pheromon yang kita bersihkan. Dengan itu ia akan mengimbangkan dan membekalkan Pheromon semulajadi kita, "kita kembali asal" dan memberikan keupayaan berkomunikasi secara kimia dengan orang-orang di sekeliling kita.

Berapa lama ia tahan?
Pheromon kami tahan sekurang-kurangnya , 5-12 jam apabila dikenakan pada (tangan, tengkuk dan lengan)

Kenapa saya perlu membelinya dari anda?
Quality - Keberkesanan produk kami telah terbukti. Kenapa perlu ambil risko dengan produk lain.
Integrity - Kami percaya dengan kejujuran. Sebab itulah kami letak lebih pheromone dalam produk kami.
Value - Kami beri lebih dengan wang anda. Pheromone kami adalah lebih berkuasa. Didatangkan pada botol lebih besar 10ml yang senang untuk di bawa di dalam kocek seluar


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam




CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai,Semenyih,Shah alam,Klang, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang,  Selangor, Negeri Sembilan



Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit




HARGA ASAL RM99


1.Tawaran Istimewa Bankin RM80.00 ke Akaun :[b]MAYBAN-155015219871
  :CIMB-05150027172529
  :BSN/BANK RAKYAT[/b]
Tambah Poslaju  
Pos laju RM 6 Semenanjung
  Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :PHEROMANCES 50X

No comments:

Post a Comment