My Energy Plus Meningkatkan Fungsi Seksual Lelaki | Kembali Muda

My Energy Plus Meningkatkan Fungsi Seksual Lelaki | Kembali Muda
[IMG] By justinboboy at 2012-08-30[/IMG]
My Energy Plus mampu meningkatkan stamina dan menjadi muda semula bagi golongan lelaki. Produk ini diperbuat di Malaysia dengan menggunakan isi kanduangan yang semulajadi dan selamat digunakan tanpa kesan sampingan. Ia telah mendapat pengakuan dari Kementerian Kesihatan Malaysia dan JAKIM.

Ramai lelaki yang sering sibuk dengan tugasan dan hiburan harian telah mengakibatkan kehilangan banyak tenaga sehingga tidak lagi berdaya menunaikan perhubungan mesra suami isteri. Demi megeratkan lagi hubungan rumahtangga suami isteri, My Energy Plus telah menunjukkan prestasi yang memuaskan di kalangan lelaki yang telah mencubanya! Selain daripada menambahkan seksual lelaki, ia juga dapat menghilangkan rasa keletihan, tekanan dan meningkatkan kecergasan.
[IMG] By justinboboy at 2012-08-30[/IMG]
Fungsi My Energy Plus:-

1.) Meningkatkan prestasi kesihatan, fizikal, mental dan seksual
2.) Penurunan kolesterol darah
3.) Pengaktifan kadar metabolisme
4.) Meningkatkan peredaran darah
5.) Meningkatkan kadar imunisasi
6.) Meningkatkan proces pencernaan
7.) Memperkuatkan alat kelamin lelaki
8.) Meningkatkan paras tenaga, stamina dan daya tahan
9.) Anti-inflamasi
10.) Anti-tumor
11.) Meningkatkan fungsi seksual lelaki
12.) Meningkatkan kuantiti sperma dan mengaktifkan sperma.
13.) Mengatasi masalah tidak kehamilan

Isi Kandungan:-

1.) Serbuk Biji Anggur Merah
2.) Oligosaccharide
3.) Ekstrak Maca
4.) Serbuk Butea Murni
5.) Tribulus Terrestris
6.) Zat Zinc Magnesium
7.) Vitamin Kumpulan B ( B1, B2,B6, B12)
8.) Ginseng

[IMG] By justinboboy at 2012-08-30[/IMG]
Apakah itu Maca?
Ekstrak herba Maca baerasal dari Peru. Ia merupakan sejenis makanan berkhasiat yang dapat meningkatkan paras tenanga lelaki dengan berkesan, memberi kesihatan yang bagus dan meningkatkan kadar reproduksi golongan dewasa. Penduduk tempatan Andes percaya Maca adalah berkat Allah. Maca amat berkesan untuk memperkuatkan dan meyeimbangkan sistem endokrin lelaki. Ia berkesan dalam mengatur sistem hormon badan kita, meningkatkan "sumber kekuatan"lelaki, menghilangkan kelelahan dan keletihan kronik, meningkatkan kemampuan untuk menangani tekanan, meningkatkan kemampuan seksual dan pembiakan.

Butea Murni
Butea Murni Thailand yang sentiasa tumbuh berkembar merupakan satu ramuan utama. Akar dan batang Butea Murni sering digunakan untuk meningkatkan kekuatan, rawatan tenaga dan membantu meningkatkan prestasi seksual lelaki. Komposisi alam semulajadi ini dapat meningkatkan aras tenaga tanpa memberi bebanan kepada otot, saraf dan jantung.

Setelah pemprosesan dengan teknologi formulasi eksklusif Bio-Gold, formula herbal tersebut dapat memperbaiki keadaan fizikal manusia tanpa memberi apa-apa kesan sampingan. Teknologi ini amat berkesan dalam meningkatkan darjat sperma atau pencegahan penyakit prostat. Bio-Gold teknologi pemprosesan yang semulajadi ini adalah lebih mudah diserap oleh tubuh manusia dan sentiasa mencapai hasil yang terbaik.

Serbuk Biji Anggur Merah
Sebanyak 100 artikel kajian tentang anggur membuktikan bahawa anggur amat bermanfaat kepada kesihatan manusia. Flavonoid adalah sejenis pigmen tanaman yang amat berkesan dalam perlindungan jantung. Flavonoid boleh menghalang agregasi trombosit, viskositas darah, mengurangkan trombosis, antioksidan, pencegahan radikal bebas menyerang dan menghancurkan sel-sel manusia. Penghambatan oksidasi kolesterol LDL dapat melindungi pembuluh darah dan mengelakkkan kesan pengerasan pembuluh darah.

Oligosaccharides
Ia adalah pentang dalam membantu pertumbuhan bifido dan dapat meningkatkan pertumbuhan pembiakan bifido usus secara berkesan. Pertumbuhan Bifidobacterium akan mempromosikan fungsi utama fisiologisnya dalam prestasi pembiakan, merendahkan PH usus, menghalang pertumbuhan bakteria barbahaya dalam usus dan meningkatkan pergerakan usus. Selain itu, bakteria Bifidobacterium dapat meningkatkan pencernaan dan penyerapan khasiat, mencegah sembelit, mempertigkatkan fungi usus, meningkatkan fungsi hati, merendahkan gula darah, meningkatkan imuniti, membantu melawan jangkitan, anti-tumor dan anti penuaan.

Tribulus Terrestris
Tribulus Terrestris merupakan tumbuhan iklim tropika dan akarnya biasanya berharga. Tumbuhan ini biasanya diguna dalam pelbagai rawatan di seluruh dunia. Ia juga merupakan sebagai ramuan diuretik, anti-bakteria, anti-inflamasi dan juga merupakan sejenis tonik untuk menambah emosi. Ia juga digunakan sebagai rawatan untuk kegagalan seksual, meningkatkan nafsu, mempromosikan sekresi testosteron, meningkatkan tahap darah testis, meningkatkan kekuatan otot dan menggalakkan pemulihan fizikal. Tribulus Terrestris juga mampu meningkatkan sekresi jumlah dan pengaktifan sperma, mengembalikan kadar testosteron ke tahap muda.

Zinc Magnesium
Zinc mampu memperbaiki rangkaian keberkesanan dan merupakan elemen penting dalam badan lelaki. Ia juga membantu dalam rawatan pembiakan, mencegah penyakit prostat, merenungkan kelincahan dan mengurangkan penimbunan kolesterol. Magnesium dapat meningkatkan kesihatan jantung dan pembuluh darah, mencegah serangan jantung, pemendapan kalsium di dinding rangkaian pembuluh dan saluran darah, mencegah batu ginjal dan batu empedu.

Vitamin Kumpuln B (B1, B2, B6, B12)
Vitamin kumpulan B dapat menguatkan tubuh badan, mengisi kekurangan gizi kumpulan Vitamin B, membantu menguatkan jantung, paru-paru dan organ-organ penting yang lain.

Ginseng
Ginseng mampu menetapan tindakbalas sistem saraf pusat, membantu keseimbangan, memulihkan gangguan saraf yang disebabkan oleh proses ketegangan, menunda proses penuaan pada sel dan memanjangkan fungsi sel hidup.

Bungkusan sekotak: 3g x 8 sachets.


Cara penggunaan: Membuka sebungkus kecil (3g) dan bubuhkan sebuk My Energy Plus di bawah lidah. Minum air suam. Biasanya dinasihatkan supaya mengambil setengah jam sebelum melakukan aktiviti seksual. Sebungkus kecil dapat memberi tenaga selama 72 jam.


Harga sekotak: RM120



Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam

[/b]

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit




1. Bankin RM120.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN

Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :MYENERGY

No comments:

Post a Comment