PL Super Spray | Atasi Masalah Cepat Klimaks | Suami Isteri Lebih Puas

PL Super Spray | Atasi Masalah Cepat Klimaks | Suami Isteri Lebih Puas


Satu cara mudah dan selamat untuk menghentikan Pancutan Pra-matang (premature ejaculation) – Tanpa Pil, Tanpa sebarang alat yang menyakitkan, Tanpa suntikan, Tanpa buku – Hanya Dengan Spray – 100% Asli – Tanpa ubatan. Hasil segera yang berkekalan selamanya! Ubat tahan lama,
PL SUPER SPRAY™ adalah herba traditional untuk lelaki bagi menghentikan pancutan pra-matang. Herba ini dibuat daripada resepi istimewa yang dikumpulkan dari buku traditional Melayu lama.

Kemampuan setiap lelaki untuk BERTAHAN LAMA ketika bersama pasangan masing-masing berbeza mengikut faktor umur, kesihatan, keadaan fizikal serta juga keadaan psikologi atau emosi. Tidak dapat dinafikan kaum lelaki seboleh-bolehnya ingin bertahan selama mungkin ketika ketika mengadakan hubungan seks ataupun sekurang-kurangnya mampu bertahan sehingga pasangannya merasa puas atau orgasme terlebih dulu. Keinginan untuk bertahan lama mungkin boleh dikaitkan dengan faktor keegoan (tidak macho) atau naluri kelelakian.
Di samping itu juga, ada di kalangan kaum lelaki menghadapi masalah EJAKULASI PRAMATANG (premature ejaculation).


Masalah ini juga dikenali sebagai masalah cepat klimaks atau pancutan mani awal adalah satu isu yang amat menekan kaum lelaki dan juga pasangannya. EJAKULASI PRAMATANG biasanya berlaku kepada mereka yang baru sahaja memulakan hubungan seksual di mana pasangan lelaki tidak dapat mengawal klimaksnya lalu memancutkan mani awal.



INSYA ALLAH

Jangan sampai nanti isteri kita kutuk kita “apalah abang ni..harap badan je tegap tapi atas katil dah lah lembik cepat game over pulak tu, macam main game online ” Untuk para suami jangan jadi lelaki touch n go..Jangan nanti isteri sendiri mengutuk kita di belakang disebabkan masalah kita.

Tetapi.. Tidak Perlu Risau

Kerana Di Sini Ada JalanPenyelesaiannya.

Tahukah anda ? Mengikut anggaran Persatuan Andrologi Malaysia, lebih dari 2.2 juta lelaki di Malaysia mengalami masalah lemah tenaga batin daN cepat pancut. Jumlah sebenar mungkin lebih 3 kali ganda. Tetapi masalah ini hanya di ketahui oleh diri sendiri dan pasanganya sahaja. Kerana kejantanan seorang lelaki hanya teruji di katil sendiri. Rahsia seorang lelaki akan terbongkar, apabila kalah teruk di katil sendiri semasa berasmara dengan pasangannya. Ramai lelaki yang kelihatan hebat dan gagah diluar tetapi kalah teruk di atas katil sendiri..
Adakah anda juga dalam kategori ini..?

Dengan PL SUPER SPRAY Anda Akan Terkeluar

Dari Statistik Di Atas…

Lelaki akan merasa tertekan dan seolah-olah jatuh maruahnya di depan pasangan wanitanya. Keadaan diburukkan lagi apabila pasangannya menyuarakan perasaan kurang puas dengan hubungan kelamin mereka.
Mengikut kajian yang pernah dijalankan oleh Dr Alfred Kinsey, dia mendapati sebilangan besar lelaki (respondennya ialah rakyat Amerika) hanya dapat bertahan seminit setengah daripada awal hubungan penetratif sehingga ke peringkat pancutan mani. Sebilangan lagi dapat bertahan dua minit dan jarang sekali mencecah sehingga 15 minit.



** FAKTA **


- 78% wanita Asia tidak merasa puas tiap kali bersama pasangan. Namun perasaan tersebut diketepikan demi menjaga hati pasangan.
- 35% kes cerai di Semenanjung Malaysia adalah kerana suami cepat inzal (pancut), lemahnya daya seks dalam memuaskan naluri seks isteri.
- Wanita mempunyai 9 nafsu berbanding lelaki yang hanya ada 1.
- Kegagalan mencapai orgasme lengkap boleh menyebabkan wanita mengalami ganguan organ seperti sakit buah pinggang, perut, usus dan saraf.
Oleh yang demikian, jika ANDA ingin BERTAHAN LEBIH LAMA DI RANJANG atau berdepan dengan masalah EJAKULASI PRAMATANG atau cepat klimaks (pancutan mani awal) adalah sangat mustahak bagi ANDA untuk mencari pendekatan yang sesuai dan serasi untuk diamalkan supaya keyakinan diri dapat dipulihkan kembali dan keharmonian rumahtangga berpanjangan.

Jika isteri anda sering menolak ajakan anda untuk melakukan hubungan intim, cuba FIKIRKAN semula……….
ADAKAH ANDA TELAH BERJAYA
MEMBERI ISTERI ANDA PUNCAK INZAL????

“Kami menjaminkan kepuasan anda…
Kami menjaminkan keseronokan anda”
PL SUPER SPRAY™
FAKTA : Jika anda takutkan pasangan anda akan mentertawakan anda kerana menggunakan PL SUPER SPRAY™, JANGAN BIMBANG. Lebih 30% PL SUPER SPRAY™ ini dibeli oleh wanita untuk pasangannya. Kenapa anda tidak???

Tiada Kesan Sampingan. Selamat, Efektif, dan cukup mudah. Apabila anda berjaya “mengawal pancutan sepenuhnya”, Anda akan mampu mengawalnya seumur hidup.




Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 2592x1944.





Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit



HARGA ASAL RM


1. Tawaran Istimewa Bankin RM70.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT

Tambah Poslaju
Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin


2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :PLSPRY

No comments:

Post a Comment