Diem Wash Membersih | Menghilangkan Bau | Sekitar Alat Sulit Lelaki

Diem Wash Membersih | Menghilangkan Bau | Sekitar Alat Sulit Lelaki

DIEM Wash – Membersihkan Dan Menghilangkan Kotoran & Bau Sekitar Tempat Sulit Serta Untuk Kesan Ereksi SEGERA
Mendapat Kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia. NOT090701221K

DIEM WASH bebas dari sabun, dijamin untuk membersih dan membuang kotoran yang tidak dikehendaki, minyak atau bau. Penggunaan harian dapat menghilangkan bau dan kotoran disekitar tempat sulit untuk mengelakkan masalah zakar berbau.

DIEM WASH juga sesuai bagi yang mengalami masalah jangkitan kulit, kegatalan, dan ruam disekitar kemaluan. Ia juga berkesan untuk membersihkan dan membuang sisa sisa akibat penggunaan kondom dan bahan pelincir.

DIEM WASH Untuk Lelaki adalah rumusan “UNIK” yang berkesan untuk memastikan kebersihan sekitar alat sulit.
DIEM WASH adalah kombinasi herba-herba dan botanicals sesuai sebagai pembersih zakar setiap hari. Herba-herba unik dan botanicals dirumuskan sebagai ejen antiseptik untuk menghalang bakteria dan membersihkannya.
Gabungan herba-herba dan botanicals mengurangkan risiko jangkitan dan menghapuskan bau yang tidak dikehendaki.

DIEM WASH untuk Lelaki mengandungi semua bahan-bahan aktif semulajadi. Sepanjang 60 herba berlainan jenis dan botanicals secara tradisi dicampurkan dan dirumuskan untuk membersih, menyegarkan dan meremajakan kulit anda, khasnya ditempat sulit.

Herba-herba seksual yang berkesan termasuk Tongkat Ali (Eurycoma Longifolia), Tribulus Terristeris dan Smilax Myosotiflora berfungsi untuk merangsang, meluaskan saluran darah dan melancarkan peredaran darah dalam dan di sekeliling saluran zakar & buah zakar.

-menghilangkan bau yang tidak dikehendaki dan mencegah bau & kotoron di tempat sulit.
- memperbaiki kebersihan peribadi sentiasa berbau segar
-memperbaiki kehidupan seks anda – tarikan seks segera
-tindakbalas yang segera, selamat dan berkesan
- produk berdaftar dengan Kementerian Kesihatan, Malaysia
-tiada preskripsi dperlukan, diluluskan di kaunter jualan.


MEMBERSIHKAN, MELINDUNGI dan MENYEGARKAN

DIEM WASH sangat disyorkan untuk digunakan oleh lelaki yang aktif dalam seks dan lelaki yang mahu menambah menjaga kawasan tempat sulit.

KESELAMATAN adalah paling utama!

DIEM WASH dijamin mengandungi semua bahan-bahan aktif NATURAL. Ia dirumuskan dari botanicals semulajadi, herba-herba dan tiada dadah atau bahan kimia berbahaya.

DIEM WASH TIDAK MENGANDUNGI triklosan. Triklosan digunakan secara meluas dan kajian baru-baru ini telah membuktikan yang Triclosan berbahaya dan boleh menjejaskan sistem endokrin.

Bagaimana untuk menggunakan DIEM Wash:

Menggunakan DIEM Wash sebagai sebahagian daripada rutin kebersihan diri anda setiap hari. Secara alternatif, menggunakan ia sebahagian daripada rutin anda sebelum mengadakan hubungan seks.

Menggunakan DIEM WASH keatas zakar diantara hubungan seks akan membantu mempercepatkan kesan ereksi semula. DIEM WASH mungkin berdenyut-denyut apabila digunakan ke atas zakar dan kawasan berhampiran. Menggunakan DIEM WASH sebagai pencuci zakar dan menggunakan sebanyak mana setiap hari jika perlu.

Panduan :
1. Basuh kemaluan & sekitarnya dengan air bersih.
2. Titiskan 8 hingga 12 titik DIEM Wash keatas kepala zakar, zakar dan buah zakar.
3. Dengan lembut gosok dan ratakan kemudian biarkan selama 25 ke 45 saat.
4. Bilas dengan air suam bersih. Ulang semula jika perlu.

Nota: Anda disyorkan untuk mengurut zakar dari pangkal ke hujung. Ini akan membantu pelancaran darah ke dalam saluran zakar.


Produk DIEM dirumuskan dari bahan botanicals semulajadi, herba-herba dan tiada dadah, mengandungi keharuman sintetik. Produk DIEM telah diuji untuk keselamatan oleh Internationally Recognized Lab, di Malaysia dan mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia.
Hanya minyak-minyak semula jadi kualiti tertinggi, rempah-rempah dan herba-herba paling bersih serta botanicals digunakan dalam mengeluarkan produk DIEM.



CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan



Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam

[/B]

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit




1. Bankin RM69.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN

Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk DIEM WASH

No comments:

Post a Comment