Mens Extend Gel | Tiada Lagi Pancutan Mengejut | Lebih Tahan Lama | Rahsia Tradisional

Mens Extend Gel | Tiada Lagi Pancutan Mengejut | Lebih Tahan Lama | Rahsia Tradisional


Mens Extend Gel adalah rumusan herba traditional yang boleh membantu untuk mengurangkan pancutan pramatang lelaki. Rumusan herba ini dibuat dari resepi istimewa dari buku tradisional lama melayu.

Khasiat Mens Extend Gel

Tahan lama
Tiada lagi pancutan mengejut
Tiada lagi kerisauan.




Cara Guna

Cara 1:
Ambil 1 sukatan sapu urat bawah dagu dan takok sehingga kering. Tunggu 1 jam lagi lama lagi baik sebelum melakukan persetubuhan, ini adalah kegunaan biasa yang boleh tahan lama sedikit daripada tidak guna langsung.( tahan lama 30 – 45minit)

Cara 2 :
Ambil 2 sukatan sapu keseluruhan kepala zakar, urat bawah dagu, takok dan kepala sekali sehingga kering tunggu 1 jam lagi lama lagi baik. Ini dapat bertahan lebih lama lagi daripada kegunaan pertama. (tahan lama 1 jam-2 jam)

Cara 3:
Ambil 3 sukatan sapu keseluruhan kepada zakar biar kering (tunggu 2 jam) lepas itu ambil 2 sukatan sapu sekali lagi biar kering dan tunggu 1 jam setengah lagi lama lagi baik. Ini memang sukar untuk keluar mani, kalau basuh dengan sabun sekali pun memang sukar untuk keluar kerana kepala zakar anda sudah ada 2 lapisan Gel dan ianya boleh bertahan sehingga 2 hari.

PERHATIAN:
•MENS EXTEND GEL™ tidak mempunyai sebarang kesan sampingan kecuali anda akan terasa berangin pada zakar anda, ini adalah perkara biasa kerana salah satu kandungannya ialah daun pudina untuk membantu penyerapan ubat ke dalam kulit.
•Selepas anda sapu dan menunggu selama 2 jam (lagi lama lagi baik), selama tempoh tersebut sekiranya anda ingin kencing anda boleh membasuh zakar tetapi hanya menggunakan air sahaja TANPA SABUN kerana sabun akan menghilangkan gel tersebut.

MENS EXTEND GEL™ ini juga mempunyai rasa pahit kerana ianya adalah berasaskan tumbuhan herba 100%. Oleh itu anda dinasihatkan supaya membasuh dahulu zakar dengan air biasa TANPA SABUN untuk menghilangkan rasa pahit itu.


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam






Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit




1. Bankin RM70.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT

Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin


2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :MENEXTEND GEL

No comments:

Post a Comment